Virtueel Drankje

Gin & Tonic comming up, is this with or without rocks???

And we have this lovely spot on the terras, out of the wind into the :happysun: sun... Enjoy  :up:

Gr.Koen

Doe mij maar een warme choc met een lekkere toef slagroom. (Scheutje met iets lekkers mag er ook wel in :wink:)

Het is hier koud! 14 graden, lekker met een deken op de bank!

Groetjes Lin

Néé Lin, jij (en wij ook  :wink: ) krijgt een lekker flesje BUBBELS ... we blijven nog effe jullie visum vieren!  :cheers:

Sara

Oke 1 Gin & tonic on the rocks en met citroen, ofcourse.. for Henriette, en een magnum bottle of bubblies voor de dames Lin 7 Sara... :-D

Sante, bottums Up (weird sight that would be... three ladies here with their bottums up....haha) Proost en op jullie visum Sander & Lin. :cheers:

Gr. Koen  :up: :-D :lol: drinking:

Nou, doe mij dan maar een Ruski. Die heb ik wel nodig na dat gehannes van Vitens. Stel je voor, we hebben vorig jaar op 21 september ons huis overgedragen aan de nieuwe bewoners. De makelaar heeft de meterstand doorgegeven aan Vitens op die dag. Vitens schrijft in september, januari en april geld af!!!! Tig keer gebeld, gemaild, geschreven. Het laatste bedrag hebben we zelf maar gestorneerd, voor de andere bedragen waren we helaas te laat om dat te kunnen doen. Vorige week weer gemaild, het zou allemaal geregeld worden. Krijgen we vandaag een brief in de bus, IN AUSTRALIE, dat er niet geïncasseerd kon worden. Nou, wat raar nou toch. ZUCHT. Nog maar eens een mailtje eraan gespendeerd dat er blijkbaar niemand is bij wie er een belletje gaat rinkelen dat er een brief naar Oz gestuurd moet worden. Ook maar even gevraagd of ze misschien iemand in dienst kunnen gaan nemen die wel weet hoe de zaken geregeld moeten worden. Doe mij dus nog maar een Ruski of liever, doe er maar tien want ik word hier zoooooooooooooooooooo moe van. Proost.

Erna

Ja, de charme van de burocratie én de debiele onwetende computernerdjes erachter hé!
Verdrink je zorgen Erna, je krijgt vast wel wat van onze barman Koen!  :wink:

Sara

Hoi Erna, Ik weet precies wat je bedoeld, dat hadden wij bij ENECO... volgens mij worden de werknemers daar gescrrent op het ontbraken van inteligentie..... maar kijk hier speciaal voor jou 10 Ruskies :drinking:

Bottums up :cheers:

Gr.Koen  :up:

Hey Sara... wat is er mis met computer nerdjes?????? gaan we beledigen???  :lol: :x :p :-D

[quote author=Erna link=topic=1797.msg58489#msg58489 date=1146813352]
Doe mij dus nog maar een Ruski of liever, doe er maar tien want ik word hier zoooooooooooooooooooo moe van. Proost.
[/quote]

Volgens mij zit je op het verkeerde forum :-D :-D

www.alcoholdebaas.nl

@Irene2... Nee hoor ze zit echt op het juiste forum... en naar goed Australisch gebruik wordt iedere gelegenheid aangegrepen om wat te .... zuipen.... :cheers:  :up:

Gezien het alcoholgehalte hier op dit forum zit ik hier helemaal op mijn plek. Doe me er nog maar een paar Koen :-D :-D

[quote author=Koengaroo link=topic=1797.msg58492#msg58492 date=1146813747]

Hey Sara... wat is er mis met computer nerdjes?????? gaan we beledigen???  :lol: :x :p :-D
[/quote]

Hihi nee hoor, ik beken dat ik ook bijna de hele dag achter de pc zit ...  :wink:

Sara

:lol1: Sara dat hadden we nog niet in de gaten!!

Bijna 24 uur later... barman? Gooi er nog maar een fles bubbels tegen aan.... lekkerrr!

Misschien als je niets te doen hebt...?
champagne-pyramid-lg.jpg

[quote author=Lin link=topic=1797.msg58521#msg58521 date=1146821834]
:lol1: Sara dat hadden we nog niet in de gaten!!

[/quote]

Oeps, busted!  Och, zolang de manager het ni ziet ...  :wink:

Santé!  :cheers:

[quote author=Lin link=topic=1797.msg58521#msg58521 date=1146821834]
Gooi er nog maar een fles bubbels tegen aan.... lekkerrr!

[/quote]

Ik doe mee vandaag, na al die Ruski's kan er nog wel meer drank bij in :-D

Hallo lieve mensen in deze heerlijk bar.
Ja hoor ben weer even in town, zo doe mij ook maar een een lekker bundy and coke.
Op jullie gezondheid. PROOST!!!!!!!!!

:cheers:

Gr Ineke

Lets see... dus dat is een paar ruski's voor Erna, Een magnum voor Lin, een Bundy & Coke voor Ineke en Sara, wat zou jij willen drinken?  :-o

Wanneer iedereen weer voorzien is doen jullie weer een bottums up????

Valt me wel op dat er voornamelijk vrouwen in deze kroeg te vinden zijn.... bof ik weer even... :up:  :up: :happysun:

Gr.Koen

Back