Nou, doe mij dan maar een Ruski. Die heb ik wel nodig na dat gehannes van Vitens. Stel je voor, we hebben vorig jaar op 21 september ons huis overgedragen aan de nieuwe bewoners. De makelaar heeft de meterstand doorgegeven aan Vitens op die dag. Vitens schrijft in september, januari en april geld af!!!! Tig keer gebeld, gemaild, geschreven. Het laatste bedrag hebben we zelf maar gestorneerd, voor de andere bedragen waren we helaas te laat om dat te kunnen doen. Vorige week weer gemaild, het zou allemaal geregeld worden. Krijgen we vandaag een brief in de bus, IN AUSTRALIE, dat er niet geïncasseerd kon worden. Nou, wat raar nou toch. ZUCHT. Nog maar eens een mailtje eraan gespendeerd dat er blijkbaar niemand is bij wie er een belletje gaat rinkelen dat er een brief naar Oz gestuurd moet worden. Ook maar even gevraagd of ze misschien iemand in dienst kunnen gaan nemen die wel weet hoe de zaken geregeld moeten worden. Doe mij dus nog maar een Ruski of liever, doe er maar tien want ik word hier zoooooooooooooooooooo moe van. Proost.
Erna