Virtueel Drankje

[quote author=henriette link=topic=1797.msg58545#msg58545 date=1146828689]
Oh oh, dat wordt misselijk naar huis, Sara......
[/quote]

Het zou niet de eerste keer zijn!  :-D
We blijven Belgen  hé....in onze papfles zat al alcohol  :wink:

:cheers:

Sara

Nou hier dan 1 papfles met rode wijn & ameretto-cola...... Jullie belgen zijn toch maar een raar volkje hoor.... rare mixen die jullie hebben  :dizzy: :crazy: :ill: :speechless: :cheers: :drink:

Zeg mensen het is alweer een paar dagen dat jullie voor het laatst een drankje besteld hebben..... Iemand dorst???

Woensdag 24 mei zijn jullie van harte uitgenodigd om op onze (virtuele) kosten hier een pintje te komen pakken voor we vertrekken.... :wink: :cheers: :drinking:

Groetjes Koen & Katrina.

Zo en nu eerst een appelsap.... :cheers:

Appelsap..appelsap ....  ik heb zometeen héél de dag een Training, dus ik ben er de rest van de dag niet ... pfff ... geen zin, dus geef me alvast maar een lekker Cuba libre, om de dag gezond te beginnen !  ;-)

Sara

1 cuba libre comming up, maar neem wel wat peperemuntjes mee anders ruik je zo erg naar de alcohol, zullen je mede studenten vast niet prettig vinden  :wink:

ok ok 24 mei staat in mijn agenda genoteerd. Heb oppas voor de kinderen geregeld. Ik kom ook even aanwaaien om me even flink te bezatten! :up:

24 mei doen we nog lekker effe :cheers: en :drinking: en  :group:

maar ook een beetje  :cry: omdat jullie weggaan

maar och, het is maar   :later:

want enkele weken later is het dan weeral :cheers:  , maar dan aan de andere kant van de wereld....  :-D

Sara

@ Sara & Lin,

Gezellig dames, wordt tenminste een echt feestje als de feestbeestjes er zijn... :-D
En Sara, voor je het weet zitten we inderdaad in Oz weer gezellig een pintje te pakken... :up:

Trouwens hebben de peperemuntjes geholpen gisteren of werd je de klas uitgezet???

Gezellig Lin, komt Sander ook mee of moet die werken????? :lol1:

Ik vraag me nu inmiddels af aan wie we het stokje door moeten geven voor wat betreft het barmanschap.... heeft iemand zin in deze geweldig gezellige baan en is die bereid in navolging van Don Ton en temp Koen dit gezellige cafe open te houden???
Meld je dan nu aan in dit topic.... de beslissende ronde zal zijn op de 24ste gesupervised door de satmgasten....... :-D

Gr.Koen

Nou, als ik eraan denk drink ik gezellig mee de 24e. Ik denk er nog even over na wat ik ga drinken dan. Ik hoef nu ff niks want anders loop ik morgen met een kater op het werk rond :-D.

Groetjes,

Erna

Hey Sara... hebt ge de vertaling voor "cl'eke" ????? Ik ben maar Nederlands he... :?
Nog maar een Cuba Libre voor madam?

Hoi Erna, da's goed hoor je hebt nog wel even om er overna te denken, en het is natuurlijk niet de bedoeling dat we hier de mensen tot alcoholist om turnen...  :up:

Je mag ook gewoon Koffie/thee bestellen hoor... :up:

Gr.Koen

[quote author=Koengaroo link=topic=1797.msg59149#msg59149 date=1147330863]
Hey Sara... hebt ge de vertaling voor "cl'eke" ????? Ik ben maar Nederlands he... :?
Nog maar een Cuba Libre voor madam?

Gr.Koen
[/quote]

Een CL is dus de naam voor een Cuba LIbre hé, voor de intimi  ;-)

Effe pauze ... dus geef nog maar eentje!

Hallo zeg.... is er nog iemand in dit cafe of is het afegelopen met de pret???? En wie is de nieuwe barman/vrouw???

Ben erg benieuwd naar de eventuele reacties.  :up:

Gr.Koen

Barvrouw .... daar begin ik ni aan .... maar klant en verbruiker wil ik wél zijn  :evil:  :-D

Santé :cheers:
Sara

Met dat warme weer .... voor mij een groot glas ijs met rum en cola alsjeblieft ...... euh .... is hier iemand?

Sara  :cheers:

[quote author=sarabaes link=topic=1797.msg65438#msg65438 date=1152807327]
Met dat warme weer .... voor mij een groot glas ijs met rum en cola alsjeblieft ...... euh .... is hier iemand?

Sara  :cheers:[/quote]

Met een pimpammetje  :oops: :)

Jack :up:

een pimpammetje? klinkt niet zo lekker als een bacardi-cola waar de cola alleen meedoet voor de kleur te maken.

Back