Virtueel Drankje

[quote author=Rene-L link=topic=1797.msg28575#msg28575 date=1127287835]

Ben ik ook wel voor te vinden. Dan stuur ik ook een foto van mij onder de douche.

Rene
[/quote]

Ik bedoel dat ik een leuke foto heb van mij onder de Beach Shower in mijn zwembroek. (Dat is toch ook een douche??? :-D)
Rene

[quote author=Rene-L link=topic=1797.msg28590#msg28590 date=1127289752]
[quote author=Rene-L link=topic=1797.msg28575#msg28575 date=1127287835]

Ben ik ook wel voor te vinden. Dan stuur ik ook een foto van mij onder de douche.

Rene
[/quote]

Ik bedoel dat ik een leuke foto heb van mij onder de Beach Shower in mijn zwembroek. (Dat is toch ook een douche??? :-D)
Rene
[/quote]

Ok dan maar, maar wel een kleintje hoor!!!!!!!!  :rotflmao:

[quote author=Ineke link=topic=1797.msg28592#msg28592 date=1127290099]

Ok dan maar, maar wel een kleintje hoor!!!!!!!!  :rotflmao:
[/quote]

Bedoel je een kleine douche of een kleine foto?? :-D

Een grote bier natuurlijk, niet zo zuinig  :gramps:
Al hoop ik wel dat onze gote ROERGANGER nog langs
komt voor zijn verjaardag (januari 2006) om te collecteren  :lol1:  :lol1::rotflmao: :rotflmao:

Heb dit draadje nog eens goed doorgelezen, en kwam tot de conclusie dat ik hier in deze draad nog niet om een PM etje heb gevraagd.
Op de draad http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=989.45 wel, maar nog geen antwoord mogen ontvangen.

Dus als ik er nu (weer) een keer om vraag???????

[size=14pt]GRAAG EEN PM etje AUB[/size]

Ik wel wat van mijn geld kwijt aan dit forum!!!!!!!!!  :up: :-D

Rene.

Het is inmiddels behoorlijk stil geworden in het café.  Het kijkt wel of iedereen opeens naar huis is gegaan.  :-(

Ik zit hier dus op het ogenblik ziels alleen en met een verlaten gevoel mijn drankjes naar binnen te gooien. Waar blijft iedereen. Ligt het aan mijn deo of wil niemand mijn verhalen meer horen over hoe goed dat Australië is. :cry:
En terwijl het zo gezellig is (was) :lol:.
Wel een voordeel, ik kan nu de bel boven de tap klingelen, er is toch niemand die hier het hoort. :evil:

Dus barman, (als je het hoort) nog even een Campari on the rocks voor mij. :-D :up:

Rene

Zal ik je even gezelschap houden, Rene?!!!
Volgens mij kan het best wel een gezellige boel worden hier  :roll: .
Dat wordt het 3 december zeker  :lol:

Nou, doe mij dan maar een sterk bakkie koffie om wakker te blijven. :coffee:
En...iemand nog wat interessants te melden? :-D

Doe mij maar een driedubbele whiskey on the rocks please..... De zomer is begonnen in Australie en wij zitten hier maar te verkleumen van de kou.... Let's warm up!!

Dames en Heren,

Doe van mij maar een rondje van de zaak....  :up:
Het is er weer een gelukt een visum te halen... Op de gezondheid en goede reis naar Perth van Marina...  :cheers: :dancing: :drink: :drinking:

Greetz,
Koen

Cheers mate. Daar proost ik ook op! Weer een visum rond, hatsjikideeee. Leven met die hap!

Refill please.....hips.

Dames en Heren,

Doe mij maar een rondje van de zaak.... 
Dit keer om de Barman Ton en zijn lieftallige partner Ineke een goede reis te wensen wanneer zij overmorgen vertrekken naar wat hopelijk eens ons aller thuisland mag wezen....  :cheers: :dancing: :drink:

Ton beste barman Xpdite :win1: aan wie ga je de bardienst overdragen?? :doofywave: :drinking:

Hikkk moet niet te veel meer drinken, begin allesss een beetje dubbel dubbel te te zien zien....hik hik

Hallo mede slachtoffers

Het viel mij op dat het stukje over vrijwillige bijdrage bijna 2597 x is gelezen
Ook het stukje over statistieken 400 x ( dit is inmiddels iets meer namelijk 794x)
We zijn in korte tijd gegroeid naar 1058 leden, en iedereen is razend entousiast
Toch heeft dit niet meer dan in totaal 20 sponsors opgeleverd.(zover ik na kan gaan, we wachten nog even op een update van Lost)
Als wij Lost nu eens een virtueel drankje aanbieden als dank voor het
GEWELDIGE idee hiermee te beginnen en voor al het werk wat hij doet. 
Als wij allemaal de waarde van een lekker drankje overmaken, als we hem morgen
in de kroeg tegen komen zouden wij dat tenslotte ook doen.
Dan zijn de kosten voor de server gedekt.
Voor ons is alles gratis ook een website, dus laten wij maken dat hij niet hoeft bij te leggen.

Graag zou ik hier nog aan toe willen voegen dat ook dit jaar de kosten weer terug komen, en ik voorstel om met z'n allen dit goede doel te steunen.
Ik kan alleen voor mijzelf spreken, dus Lost de bijdrage voor 2006 is onderweg.

Groeten,
Koen

Back