Virtueel Drankje

Koen en Sara,

Thanks! :up:

Binnenkort (echt waar :wink:) een update omtrent de statistieken, veranderingen m.b.t. de site die gepland zijn (o.a. nieuwe software voor de portal) etc.

Om het nieuwe jaar goed in te luiden neem ik vast een lekkere Jim Bean  :drinking:

Ik hoop dat iedereen een niet al te beschonken nieuw jaar heeft gehad, anders moet ik hier alleen drinken.. :-(

[move] :drink:[size=14pt] PROOST  , HAPPY 2006 [/size] :drink: [/move]

Gr.Koen

REFILL PLEASE!!!!!  :drinking: :doofywave: Zo, het nieuwe jaar is ingeluid. Nu jullie visum nog, Koen. Dan hebben we weer een reden voor het volgende rondje booze.

Hey Marielle,

Nou dan spreek (lees) ik je alleen nog in het virtuele café :cry:. Had nl graag nog ff met je life gekletst.
De vorige keer, bij Marina, was het wel kort (maar niet minder gezellig :)).
Hoop je in WA nog een keertje te treffen, wanneer daar een borrel wordt georganiseerd :cool:.
Maar voor ons duurt dat nog even, helaas.
In iedergeval veel plezier a.s. zondag en drink er ook maar ééntje namens mij.
Enne, alvast een goeie (nuchtere :wink:) reis toegewenst.

Groetjes,
Mel

Volgens mij heb ik iedereen die daar om vroeg een PM gestuurd. Laat het even weten als ik je onverhoopt vergeten ben.

@Marielle,

Laten we hier het nog maar even dunnetjes over doen wat we gisteren in de kroeg hebben gedaan:

:dance: :blahblah: :cheers: :drink: :drinking:

Ik neem er nog een paar, op een voorspoedige reis in 11 dagen en ook nog eentje op het behalen van mijn visum.... :up: :-D

Groetjes,
Koen

Hé Lost,

Gefeliciteerd met je verjaardag,

VEEL PLEZIER  :congrats:

groetjes Miranda  :)

Hey Katrina,

Have you noticed that you have a little crown now too????  :up:

Great have a  nice drink to celibrate..... :drinking:

Gr.Koen

Ja Lost,

gefeliciteerd met je verjaardag! Daar moeten we een borrel op nemen. Stuur even een PM. Groet, Frank

Hey Fritsie,

Hier is een dubble  :cheers: , dat hij je wel mag smaken  :up:

Ik denk dat Lost vandaag druk aan het  :cake: :cheers: vieren is, of inmiddels aal aan het  :readinginbed: is.

Maar hij houd dit ongetwijfelt in de gaten, dus hij stuurt je die PM vast Snel  :up:

Gr.Koen

Hé Louw,

Ook van ons een felicitatie met je verjaardag, en dat nog vele mogen volgen!!

Rene

Hoi Allemaal,

Ik vraag me zo af hoe het met onze ouwe barman gaat, we hebben hem hier al een poosje niet gezien.....  :w00t: ... hij zou toch niet gestopt zijn, van zijn geloof afgevallen zijn en geen Whisky meer drinken...????

Ton waar ben je...... 'k heb een appelsap nodig..... Tonnnnnnnnn  :lol:

Hallo nieuwe barman,

Ik ben nog niet gestopt, en drink nog steeds wiskey en wisky.
Ik zal ons topic bijwerken.
Hou jij intussen de klanten en de rekeningen in de gaten, zodat er niet te veel
gepoft gaat worden  :evil:
Tot nu toe gaat het perfect  :up:

Gr. oude grijze barman  :lol1: :loldevil:

oude grijze barman

Ik doe mijn best Ton, maar het is wel erg moeilijk in jou voetsporen te treden.....

Je hebt ook zulke grootte voeten..... :rotflmao: :nana: :loldevil: :lol1:

Gr.Koen

Ah we hebben alle vertrouwen in je hoor, Koen  :wink:
Het klinkt gek misschien, maar met het drinken van een sterke drank als whiskey moet ik trouwens even oppassen geloof ik, want ik werd gisteravond na 2 a 3 biertjes ineens al behoorlijk melig zeg :p . Het lijkt alsof ik steeds minder drank nodig heb om dit te worden :lol: . Nou ja; krijg ik wellicht ook niet zo'n bierbuikje he  :happy:

Nou Jean,

Ik weet niet of dat helpt of niet hoor, ik drink helemaal niet (heb wel een zittend beroep en sport niet echt veel) en ben toch flink aangekomen de laatste maanden... :cry:

Dus ik zoou zo zeggen.... Neem gerust nog een drankje en Sponsor op die manier de goede zaak... :up:

Gr.Koen

Back