VISA GRANTED

Markus

XPdite Sponsor
Yessssssss, :lol: :lol:  :lol:

Vanochtend kregen we het verlossende bericht van Rob dat ons het visum is toegekend. :happy:
Donderdag 17 April ben ik jarig ,een mooier kado dan het visum kan ik mij niet wensen.
Echt een feestweek.  :balloons:
Ik wou dit bericht even met jullie delen.

Bij deze Rob en Marijke (move2australia) bedankt voor de perfecte begeleiding. :up:

Gefeliciteerd, nog even doorzetten en je bent er!
Succes met je medicals  :grin:

groetjes Miranda

[quote author=tum link=topic=8341.msg110291#msg110291 date=1202315632]
Gefeliciteerd, nog even doorzetten en je bent er!
Succes met je medicals  :grin:

groetjes Miranda
[/quote]

Dankje Miranda, ik zie een Grin bij de medicals ,moeten we ons zorgen maken, moeten we met de blote kont. ? :shock:

Groetjes

Je wordt voor de medicals he-le-maal binnenste buiten gekeerd, alsof je onder een microscoop ligt en je weet dat er kopietjes van de beelden rondgaan door de hele department die je aanvraag behandeld  :evil:
Enjoy the ride, hoho!

Groet, Fae

Andere mening

De medische keuring stelt geen bal voor
Even puffen,blazen en buiten.
Foto's bij de buren van de dokter (effe snel)

Een nadeel de dokter was niet te praats

Kees

Hallo Markus,

Ook wij zijn verrast door de plotselinge snelheid voor de medische onderzoeken en vog. Wij kregen het mailtje van Rob ook vanmorgen en zijn gelijk vanavond nieuwe paspoorten (moest ook nog) en de vog wezen regelen. Morgen de afspraken maken voor de medische onderzoeken en snel verder. Waar heb jij de afspraken voor de onderzoeken gedaan?

Wij lopen zo te zien gelijk met jouw traject, in augustus de aanvraag ingediend, 6 januari bevestiging en 5 februari de mail van Rob.

Zo zie je maar, het kan ineens snel gaan.

Waar willen jullie naar toe gaan? Je ziet wij kijken ernaar uit om richting Brisbane te gaan.

Succes met de laatste stap en tot in Oz!

Groet,
Nicole

Gefeliciteerd  :up:
enne de medicals stellen echt niets voor, meten/wegen/luisteren/fotootje maken/litertje bloed afnemen  :evil:

Groetjes,
Barbara

He wat goed! Dat is snel zeg!

[size=7pt]Weet je nog vroeger bij de schooldokter, op je hand blazen terwijl hij onder zijn bril door in je onderbroek gluurt?[/size] :evil:

Flauw he! Gaat helemaal goed komen!!

Zonder het dollen van de meiden hier over de medische keuring gaan we er maar vanuit dat deze meevalt. :grin:

Hee Nicole ,we lopen idd gelijk op wat leuk.
De medische keuring ondergaan we in Groningen, alleen kon deze pas op 11 maart plaats vinden. :x

Lange tijd zag het er naar uit dat we naar de zuidkant van Brisbane zouden gaan.
Maar heb nu ook een aanbod gekregen in de Northern beaches (Sydney).
Dus we hebben een beetje een luxe probleem. :smile:
Brisbane kennen we nu maar Northern beaches hebben we tijdens onze vakantie overgeslagen  :wall:

Waar in Brisbane gaan jullie heen en wat gaan jullie doen Nicole?

Groetjes Markus

Ben benieuwd, ook wij hebben in augustus ingediend en 8-1 aknowledgement ontvangen.
Alleen hebben wij alles zelf gedaan en niet via Rob?
VOG hebben we gisteren binnen gekregen en Medicals gepland voor volgende week.
Ben benieuwd?

[quote author=Wilbert67 link=topic=8341.msg110362#msg110362 date=1202366017]
Ben benieuwd, ook wij hebben in augustus ingediend en 8-1 aknowledgement ontvangen.
Alleen hebben wij alles zelf gedaan en niet via Rob?
VOG hebben we gisteren binnen gekregen en Medicals gepland voor volgende week.
Ben benieuwd?
[/quote]

Voor Rob kwam dit ook als een totale verassing.
Gezien jullie bijna gelijktijdig met ons de ack hebben ontvangen zou je zeggen dat jullie vandaag of morgen ook dit geweldige nieuws kunnen ontvangen. :smile:
Ik moet zeggen dat zodra er nieuws is wij ook altijd direct bericht van Rob krijgen .
We zijn zeer te spreken over hun handelswijze. :up:

Groet Markus

AAAAAAAAAAAAAA  :roll:, de keuring is geregeld en nu wordt ik pas echt zenuwachtig. Niet dat er was aan ons mankeert maar toch. De laatste stap en we wachten al zo lang, dit moet ook goed gaan!
Vrijdag 15 februari de keuring en bloedafname en dinsdag 19 februari de foto. Gelukkig kon het allemaal best snel.

In Brisbane hoopt Jan een baan in de IT te vinden (zoals velen heb ik begrepen op het forum) en zelf weet ik nog niet concreet wat ik ga doen. Doe nu buitendienst verkoop dus daar zal best iets in te vinden zijn. We hopen zo'n beetje na de zomer te vertrekken, afhankelijk hoe snel het huis verkocht is. Dan hebben we hier de zomer meegepikt en in Oz gelijk ook de zomer in te gaan. Wie weet, eerst die keuring maar achter de rug. Mag wel oppassen dat mijn bloeddruk niet te hoog wordt zo :evil:

Groeten,
Nicole

Hoi Nicole,

Bij ons werd er aangeraden door de paneldocter om eerst de x-ray te doen zodat die samen in een envelop opgestuurd kon worden, via de paneldocter.
Misschien even navragen zodat je eerder de x-ray kan doen??? Wel handig als ze bij LCU alles bij elkaar hebben.

Greot Sigrid

[quote author=Siegrick link=topic=8341.msg110447#msg110447 date=1202421338]

Bij ons werd er aangeraden door de paneldocter om eerst de x-ray te doen zodat die samen in een envelop opgestuurd kon worden, via de paneldocter.

[/quote]
Inderdaad zorgen dat alles in een envelope zit, en er met grote letters op de voorkant staat aan welk dossier nummer ze toegevoegd moeten worden.
De LCU presteert het nog al eens om wat kwijt te raken.
Zelfs bij ons terwijl het in een envelope zat waren ze de gegevens van mijn vrouw kwijt, en als je erover mailt hebben ze ze ineens weer.

Kees

Bedankt voor de tips!

Ik heb gelijk nog even nagebeld maar na de dokter doen we het bloederig gedeelte (de 15e) en als wij dan de foto vanaf de ggd op de 19e gelijk doorbrengen heeft hij ook die uitslagen. Zij zullen dan inderdaad alles als 1 pakket versturen.

Ondanks dat blijf ik toch een beetje zenuwachtig. Vooral omdat je het versturen moet overlaten aan iemand anders (klinkt al aardig neurotisch he?!).

Nou ja, het komt vast goed. Op naar de keuring.

Groet,
Nicole

Volgende week gaan we eerst bloedprikken.
Er werd ons verzocht deze zo snel mogelijk te doen zodat de uitslag hier van op de dag van de medische keuring bekend is.
Dinsdag 11 maart 9:00 uur eerst foto's hier van krijgen we gelijk de uitslag en foto's mee en in de middag om 15:30 hebben we de medische keuring en dan wordt alles in zijn geheel opgestuurd naar Sydney.

Geef je nog een verslag van jullie keuring Nicole?  :smile:
En gaan jullie naar de noord of zuid kant van Brisbane?

Ja spannend allemaal ook ons huis moet nog verkocht.  :|

Groetjes Markus

Hoi Markus,

Wij hebben ook vandaag al een CO toegewezen gekregen, dus blijkbaar niet alleen de klanten van Rob, maar iedereen die in juni,juli of augustus heeft ingediend heeft al een Co

groetjes Wilbert

@ yannick,
niet zo heel neurotisch; (of niet onterecht)  toen wij vonden dat het lang duurde na de medicals, bleek dat de dokter onze envelop nog zo'n 2,5 week op zijn bureau had laten liggen... Kun je nagaan hoe neurotisch wij inmiddels waren...

Back