VISA GRANTED

Hoi Markus,

Is er bij jullie al nieuws onder de zon?!?

Wij wachten nog in spanning af :evil:!

Groet,
Nicole

[quote author=Jannic link=topic=8341.msg114529#msg114529 date=1206447138]
Hoi Markus,

Is er bij jullie al nieuws onder de zon?!?

Wij wachten nog in spanning af :evil:!

Groet,
Nicole
[/quote]

Hee Nicole, nee nadat we goed 2 week terug voor de medicals zijn geweest en alles is opgestuurd hebben we nog niks weer gehoord.
Het is wel grappig en spannend want jullie,wij ,maar ook wilbert67 zitten allemaal in dezelfde periode dat we een verlossend antwoord kunnen krijgen. :up:

groet markus

Ik heb destijds een mailtje gestuurd naar de LCU met de vraag of ze eea ontvangen hadden en kreeg daarop netjes een bevestigings mailtje terug! Wie weet doen ze dat nog steeds? Toch fijn om te weten dat het aangekomen is.....

Henriette

[quote author=henriette link=topic=8341.msg114584#msg114584 date=1206513937]
Ik heb destijds een mailtje gestuurd naar de LCU met de vraag of ze eea ontvangen hadden en kreeg daarop netjes een bevestigings mailtje terug! Wie weet doen ze dat nog steeds? Toch fijn om te weten dat het aangekomen is.....

Henriette
[/quote]

Goed plan gaan we proberen :up:

Hebben jullie ook een idee hoe austimeline precies werkt ?
We zijn ingelogd en hebben wat gegevens ingevoerd,kun je dan een verder verloop van je aanvraag volgen?
Of is het alleen een site waar iedereen zijn gegevens en vorderingen kan invullen zodat je deze onderling kunt bekijken en volgen ?
Ik zag juliie er ook tussen staan Wilbert. :up:

Groet Markus

Hoi Marcus,

Heb je al iets gehoord? Kan me voorstellen dat je het nu ook wel wil weten!

Hou vol!

groet,
Nicole

Nee :evil:

We wachten nog steeds af!
Geduldig! op een telefoontje van Rob :wink:

Zodra we wat horen dan kunnen jullie het ook allemaal lezen

Groetjes Markus en Jeannette

Ps. Zijn jullie al aan het inpakken Nicole?

We zijn al wel begonnen met opruimen en we hebben een ronde makelaars gehad. Hierin hebben we een keus gemaakt dus vanaf volgende week start de verkoop van het huis echt. Ik hoop dat dat een beetje snel gaat, voor de volgende stap en ik poets me helemaal gek.

Als ik weet wanneer het huis verkocht is en wanneer het kan worden opgeleverd ga ik pas wat op mijn werk zeggen. Dus daar moet ik het nog steeds voor me houden wat niet altijd even makkelijk is :shock:

Maandag 28 april zijn we in Berlijn voor de stickers en dan is dat ook weer gebeurd.

Hou vol, het moet voor jullie nu ook echt een van deze dagen gebeuren lijkt me. Ik duim voor jullie!

Groet,
Nicole

Yessssssss,  :lol:  :lol:  :lol:

Vanochtend kregen we het verlossende bericht van Rob dat ons het visum is toegekend.  :happy:
Donderdag 17 April ben ik jarig ,een mooier kado dan het visum kan ik mij niet wensen.
Echt een feestweek.  :balloons:
Ik wou dit bericht even met jullie delen.

Bij deze Rob en Marijke (move2australia) bedankt voor de perfecte begeleiding.  :up:

Groetjes Markus en Jeannette

Van Harte gefeliciteerd, geniet ervan en succes met de verdere voorbereiding :up: :up:

:congrats: :congrats: :congrats:

Groetjes Wilbert

PS nou breekt mij wel het zweet uit!!!! wij weten nog niets????

proficiat!!!!!!!!!!!!!!! lekker gevoel he... :lol:

rijden jullie ook naar Berlijn of stuur je alles op?

Hey Markus!! Zitten nu bij r2d2 en hebben dus even internet :up: :grin: Las net je hyves berichtje en wat een super nieuws zeg!!
Gefeliciteerd met jullie visum. Kunnen jullie nu eindelijk ook deze kant op komen :up:

Groetjes, Annemiek

WAOW!!!!

Gefeliciteerd!!  veel plezier met de rest van je regeldingen- nu weet je tenminste waar je het voor doet!!!

aukje

WHOOPIEYOOOOOO!!!!  :happysun: VAN HARTE! Heerlijk om eeeeeeindelijk van dat wachten af te zijn.. Geniet er van enneh, alvast "happy birthday" :cake2:

Back