visa stress , 2e medicals vereist

lizzyhas

XPdite Sponsor
denk je alles gehad te hebben, komt er een brief dat mijn dochter weer voor een medicals moet,

ze is 1.76 en weegt 80, het is een hele forse meid, ook qua bouw.

nu moet ze naar de cardioloog, ECG, suikertest urine weer  en bloeddruk en nog veel en veel meer, conditie test.

we krijgen 28 dagen de tijd om het in te dienen en anders nemen ze een besluit op de gegevens die ze nu hebben.

ik vind het nogal verontrustend, wie heeft dit ook meegemaakt??
 
Sterkte joh, ik kan mij voorstellen dat het huilen je inmiddels nader staat
dan het lachen...
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wilde je even een hart onder de riem steken.
Misschien is het puur routine van hen? Dat als je BMI boven een bepaald aantal uitkomt,
dat ze dan aanvullende gegevens willen?
Probeer het iets te relativeren, en zsm naar de paneldokter. Hij heeft wellicht
meer antwoord op je vragen, want kan mij niet voorstellen dat dit niet vaker voorkomt.

Ik bedoel, er zijn meer mensen met een iets hoger lichaamsgewicht die willen emigreren, toch?

Hou je taai, en laat het rustig even bezinken,

Marja
 
een bmi van 25.86, is nueteens een ongezond BMI, raar hoor.

en dan precies bij een kind in de puberteit, komt lekker aan :angry1:
 
Was dat trouwens de reden die werd gegeven in de brief, of is dat wat jij denkt dat de achterliggende gedachte is?? just curious..
 
[quote author=alieNL link=topic=10045.msg138827#msg138827 date=1242762194]
Was dat trouwens de reden die werd gegeven in de brief, of is dat wat jij denkt dat de achterliggende gedachte is?? just curious..
[/quote]

Ik denk dat ze de hoge bloedruk ivm brengen met haar gewicht,
als dat zo zou zijn dan kan dat van alles teweeg brengen toch, zo denken ze ,denk ik.

Ze hebben helemaal geen reden opgegeven, alleen dat ze nog een reeks aanvullende testen moet doen.

Volgens mij is het best uniek, ik heb er nog niemand over gehoord.