visa stress , 2e medicals vereist

Hoi,

Ik heb een hele tijd bij een huisarts gewerkt als assistente en ook hij mocht geen keuringen bij eigen patienten doen. zelfs niet voor rijbewijzen of Wao uitkering.
Dit heeft te maken met het feit dat je eigen huisarts te objectief is, Hij kan makkelijk alles voor voldoende of goed invullen en dat je dan ten onrechte je rijbewijs krijgt terwijl het zich bv te ver achteruit is gegaan,

Keuringen moeten dus altijd door een onafhankelijke arts worden gedaan. Bij ons in de buurt zit een arts die al gepensioneerd is en die doet dus nog wel keuringen. Mijn vader rijdt in een busje voor schoolkinderen en moet ook om de zoveel tijd gekeurd worden. Dat doet hij dus bij die gepensioneerde arts.

groetjes heidi
 
[quote author=alieNL link=topic=10045.msg139163#msg139163 date=1243277479]
Je wordt dus van het kastje naar de muur gestuurd. De panel dokter moet toch ook weten dat alleen hij het mag doen?? (en niet je eigen dokter..) of zijn hier uitzonderingen op???
[/quote]

we gaan morgen naar de paneldokter en hij regeld het nu voor ons
 
lees net pas jullie medical problemen. Erg vervelend enzeker stress verhogend. Veel succes ermee en ik zou me niet al te druk maken.
 
Succes vandaag bij de paneldokter, dat hij je nou gisteren weer doorstuurde naar je huisarts....
echt het kastje naar de muur verhaal. Laat je vandaag niet afschepen hoor!  :up:

groetjes, Marja
 
thnxxxxxxxxxxxx, morgenochtend de hele molen door.
laat jullie nog weten hoe het gegaan is.

Ik laat mijn bloeddruk maar ff niet meten :-(
 
Wij hadden een paneldokter in A'dam. Onze dochter van 5 vond het maar een enge man en begon dus te huilen en was erg verlegen. Niet meewerken dus qua bloeddruk en hart longen luisteren.
Binnen enkele minuten was ie het helemaal zat en zei zoiets van:"laat maar , zucht, ik stop er mee, ze ziet er gezond uit ik vul wel wat in". OK erg vreemd voor een paneldokter maar we kwamen er wel goed vanaf.

Ik hoop dat het bij jullie ook goed afloopt, vastwel.

groetjes Marga
 
[quote author=Marga link=topic=10045.msg139295#msg139295 date=1243475715]
Wij hadden een paneldokter in A'dam. Onze dochter van 5 vond het maar een enge man en begon dus te huilen en was erg verlegen. Niet meewerken dus qua bloeddruk en hart longen luisteren.
Binnen enkele minuten was ie het helemaal zat en zei zoiets van:"laat maar , zucht, ik stop er mee, ze ziet er gezond uit ik vul wel wat in". OK erg vreemd voor een paneldokter maar we kwamen er wel goed vanaf.

Ik hoop dat het bij jullie ook goed afloopt, vastwel.

groetjes Marga

[/quote]

Onze paneldoctor is ook een strenge maar rechtvaardig man, hij had nu alles voor ons goed geregeld en vond het maar mierenneukerij, omdat met dochter niks aan de hand is, hij heeft nu een verijwsbrief gegeven zodat de 2e keuring niet op onze kosten neerkomen , maar via de verzekering kon, dat vond ik erg erg lief.

We zijn bij 1 of ander medisch centrum geweest en in een kwartier tijd was alles gebeurd, formaliteit, want datgeen wat je meteen kon zien was ook allemaa heel normaal.

volgende week de uitslagen en dan zal de paneldokter een verslag schrijven en doen we het per koerier naar sydney.

we hebben nog onze casemanager gemaild dat we ons zorgen maken vanwege de tijdsdruk, maar natuurlijk : no answer.

De paneldokter ging nog wel mijn stra bellen en ik denk dat ie hem een veeg uit de pan wilde geven, iets in de trant van, je bent geneesheer, maar een beetje humaniteit op zijn tijd hoort erbij en dat had ik zelf dus ook al tegen mijn arts gezegd,wat een vervanger was, hier in Almere heb je bijna elk kwartaal een andere dokter , je bouwt nooit een vertrouwensband op en dan krijg je zulke toestanden, hij zei gewoon " kan ik er wat aan doen dat jij een visum moet, de l#l.

sorry.
Maar goed, het zal allemaal wel net krap op tijd klaar komen, ga ik van uit en mijn huis zal ook nog wel verkocht worden, blijf gewoon positief.

ben acuut begonnen aan een hardlooptraining om een beetje mijn dolle buien kwijt te kunnen, erg lekker.

Sydney , here I come. :cool:
 
Goed dat alles goed is gegaan bij de paneldokter  :up:  Hopelijk is alles heel snel in Sydney zodat jullie eindelijk jullie visum hebben.

Goed idee dat hardlopen :smile:

Groetjes,
Susan
 
[quote author=lizzyhas link=topic=10045.msg139315#msg139315 date=1243520895]
Maar goed, het zal allemaal wel net krap op tijd klaar komen, ga ik van uit en mijn huis zal ook nog wel verkocht worden, blijf gewoon positief.

[/quote]

Krap op tijd is ook op tijd! En inderdaad positief blijven .... gaat allemaal lukken! :up:
 
Hoi Lizzyhas,

Ik lees eigenlijk net pas het hele verhaal.
Bij ons was het precies het tegenovergestelde.

Om je maar even een hart onder de riem te steken. Carlijn heeft een stoma en het was voor ons de vraag of ze door de medicals heen zou komen. En ook zij is er doorheen gekomen en is de trotse eigenaar van een permanent visum.

Hoe zeggen ze het ook alweer. O ja.
Er zijn meer wegen die naar rome leiden, alleen kan je af en toe een drempel tegenkomen waar je overheen moet. Volgens mij was het zoiets. :up:

Axel
 
wauw, das fijn goed gekomen dan!!
Gek dat ze dan op mijn dochter terugkomen he, die heeft alleen maar 4 kilo overgewicht, kind is 13 en aan het stoeien met hormonen.
geen hoge bloeddruk, niks van dat alles. :-(

Ja, anderen mensen kunnen het mooi voor je relativeren, daar maak ik dan ook maar gebruik van, :up: thnxxxx
nou zeg, er staan niet eens knuffels tussen de smileys!!!!!

zo dan maar: xxxx
 
Ahhhhh.......uiteindelijk komt alles dan toch op z'n pootje terecht.

Al meer nieuws op het huizenfront? Ons huis heeft destijds ruim 7 maanden te koop gestaan en juist als je denkt dat het niet meer gaat lukken dan komt er ineens iemand langs.

Hebben jullie ook een video van jullie huis op Funda staan? Wij kregen geen eens kijkers (terwijl we toch echt een heel ruim en mooi huis hadden). Toen heeft de makelaar op hun kosten een prachtige professionele video laten maken en plots was ons huis verkocht (de kopers vertelde ons later dat ze getrokken waren door de mooie video opname). Misschien iets om te overwegen????

De aanhouder wint!!

Groetjes Mariette
 
ja de makelaar heeft zo een fotovideo op funda geplaatst, maar gek genoeg komen de meeste kijkers vioa de andere makelaar binnen.

Ook heeft deze makelaar (vd video) een nauwe samenwerking met de hypotheker, ze delen zelfs ene kantoor en toch maar 1 kijker van hem.

je weet het af en toe niet.

ik heb wel het gevoel voor t eerst dat het snel gaat lukken.
morgen iig alweer 2 kijkers.

en dus zweeetdruppels van het poetsen nu!!
 
Succes met de kijkers, en houdt voor ogen, straks zijn het
zweetdruppels van de zon  :up:
 
Twee kijkers in een dag, da's niet verkeerd!

Wij hadden 2 kijkers in 7 maanden!

Ik hoopvoor jullie dat je gevoel het bij het juiste eind heeft.......veel succes

Mariette
 
Het spookt niet in de opera, maar in mijn hoofd, iemand....????

Stel ik heb mijn verslag van de paneldokter woensdag om per koerier op de post te doen, dan hebben we het over  3 a 4 juni.

Is het dan nog mogelijk om dat visum op tijd te krijgen voor 3 juli??

weet iemand nog hoelang dat duurde bij een 457??

Medicals opgestuurd en toen?>>>>>>>>

Ik maak me best zorgen erom, getsiederrie.
 
[quote author=lizzyhas link=topic=10045.msg139417#msg139417 date=1243799707]
Het spookt niet in de opera, maar in mijn hoofd, iemand....????

Stel ik heb mijn verslag van de paneldokter woensdag om per koerier op de post te doen, dan hebben we het over  3 a 4 juni.

Is het dan nog mogelijk om dat visum op tijd te krijgen voor 3 juli??

weet iemand nog hoelang dat duurde bij een 457??

Medicals opgestuurd en toen?>>>>>>>>

Ik maak me best zorgen erom, getsiederrie.


[/quote]

Hoi Lizzy
Hou vol. Ik steek je een hart onder de riem. Het duurde bij ons 3 weken voor het 457 visum van start tot finish en ik zou denken dat ze bij jullie alleen nog maar die medical van je dochter moeten evalueren. Dus ja het kan in die korte periode.
 
Back
Top