VISA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ingriddh

XPdite Sponsor
Vannacht om 1:35  :dizzy: gebeld  door Rob Breumelhof van Move2Australia.
Uiteraard kon hij me hier voor wakker bellen:

:dance: VISA GRANTS :dance:

Dus nu morgen beginnen met de 30 dagen test voor de hond,  :dog: de spullen van de opslag naar de verhuizer  :smash: en...........naar Berlijn  :bike: voor de sticker in onze paspoorten  :lol: :lol: :lol:

Dus nog even Kerst  :Cooking: en oud & nieuw  :cheers: in Nederland en dan 8 of 9 januari  :plane: naar Sydney.

Groeten,
Ingrid, Johan, Steve en een poot van Kyra
 
YEAH, gefeliciteerd  :up: :up: :up:

Bart

(Kon Rob ons nummer zo gauw niet vinden, dat ie jullie maar belde? :wink:)
 
Nee Bart, alles gaat op volgorde he, wij hadden visum 175, jij 176, vandaar  :wink:

Nog even geduld man, het is er sneller dan je denkt (ben ik net achter gekomen)

Gr & succes nog even.
Johan & Ingrid
 
[quote author=Ingriddh link=topic=9519.msg129147#msg129147 date=1229367034]
Nee Bart, alles gaat op volgorde he, wij hadden visum 175, jij 176, vandaar  :wink:

Nog even geduld man, het is er sneller dan je denkt (ben ik net achter gekomen)

Gr & succes nog even.
Johan & Ingrid
[/quote]

Nou dan zal ik vanavond de wekker maar zetten, op half twee, dan ben ik net een beetje wakker als Rob belt :grin:

Bart
 
Gefeliciteerd! Dat wordt een hectische kerst en nieuwjaar, maar dat zal de pret niet drukken.

Groetjes,
Rixta
 
Dag Johan en Ingrid,

Gefeliciteerd met jullie visum. Doe ze alvast de groeten van ons in Sydney en heel veel succes de laatste maanden met alles te regelen.

Groetjes van Loek en Jacky
 
op 22 december om 10:00 in Berlijn zijn voor de stickers.

We hebben gelijk maar de koe bij de horen gevat en ook de vlucht maar geboekt; 8 januari om 12:00 vliegen we via Kuala Lumpur naar Sydney !

Nu nog even de laatste puntjes punten op de i en dan lekker relaxed kerst en oud en nieuw vieren !!

Groetjes,
Johan, Ingrid & Steve
 
Gefeliciteerd!!!  :up:

Altijd goed te horen dat DIAC nog steeds bezig is met visa grants  :wink:

Ik verwacht die van ons niet meer voor de kerst (maar je weet maar nooit...) dus wij gaan lekker 10 dagen de outback in en volgend jaar gaan we gewoon weer verder met wachten  :grin:

Succes met de laatste zaken regelen maar ik weet zeker dat jullie supergemotiveerd zijn!

Cheers,
Jan
 
Gefeliciteerd! De laatste feestdagen in Nederland zullen een beetje dubbel zijn, maar geniet ervan! Daarna op naar Sydney!!
 
Bedankt allemaal voor jullie felicitaties. Het is inderdaad allemaal een beetje dubbel.
Aan de ene kant ben je blij dat je mag gaan  :roll: naar het land van je dromen.
Maar aan de andere kant is het ook best gek, voorlopig de laatste kerst en oud en nieuw hier
met familie :oops:.
Maar goed we genieten, nog maar even van de kou en mist hier in onze riante vakantiebungalow in
Noordwijkerhout (1 km van zee af). :lol:.
En vooral van die donkere dagen :-(. Het zal wel een cultuurshock zijn van rond het vriespunt naar een
graad of 25-30 of hoger :cool:.
 
GEFELICITEERD !!!!!!!

Wat super voor jullie, geniet nog van de feestdagen in Nederland en dan op naar de zon.

Groetjes
Ineke
 
Back
Top