VISA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:up: Gefeliciteerd !!!!
Geniet nog maar van de koude feestdagen hierzo , volgend jaar is het de kerstkalkoen op de barbeque !! :lol:

Ramon
 
Wauw!!!! :up:
Slaap je nog wel? Ik zou echt dag en nacht stuiteren van geluk  :happysun:met dit nieuws!
Heel veel plezier alvast in het mooiste land van de wereld!

Groetjes Marja die nog lange tijd moet voor ze eindelijk zover is dat ze definitief int vliegtuig stapt, maar eens kom ik er!!!
 
Gefeliciteeeeeerrrrrrrrddddddd... :applaus:..........Jippie......  :happysun: :dancing:

Frank & Hilde
 
gefeliciteerd!!! denk dat er heel wat jaloerse mensen hier op xpdite rondsurfen... enne....ik ben er absoluut één van!!
Super! hele fijne kerst in ieder geval!
 
Allemaal bedankt voor de felicitaties en uiteraard voor jullie ook fijne kerst en 2009 gaat jullie jaar worden, nog even volhouden dus !!

Groetjes,
Johan, Ingrid & Steve
 
Bijna, bijna stappen we in het vliegtuig!!!! Donderdag is het zover.....lekker weg uit de kou :roll:.
 
Ik zal aan jullie denken als ik hier het ijs weer van mijn ruiten af moet krabben  :grin:

Heel veel plezier!

Sacha
 
Goeie reis, veel succes...... laat ginds de verwarming nog wat opstaan totdat wij allemaal komen.......
 
Goede reis Johan, Ingrid en Steve!
Nu komt het echt heel dichtbij, heerlijk voor jullie!

Heel veel geluk,
Marja
 
Dan vliegen jullie al bijna! We zijn met de jaarwisseling in Sydney geweest en het weer was super! Lekker warm en zonnig. Veel succes met afscheid nemen en een goede  :plane: alvast!!
 
Spannend hoor , Johan en Ingrid.
Nog 2 daagjes, wat zal dat een raar gevoel zijn....
Heel veel plezier daar en we horen wel van je!

Thanks nog voor je hulp Johan  :up:
Goede reis!

Groetjes Ingrid en Rimko
 
na wat vertraging een goed vlucht gehad dus niks te klagen.
Nu veel aan het regelen, auto gekocht, rijbewijs omgezet en druk bezig een huisje te zoeken waar ook een hond in mag.

De 30 dagen test was fout gegaan dus de vlucht van de hond is uitgesteld en vandaag gaat ze alsnog op het vliegtuig.

Verder dus alles ok, was wel een shock van -10 naar +40 maar het gaat nu goed.

Als we wat meer tijd hebben een langer verhaal.

Groetjes J & I + Jr.
 
Inmiddels wonen we dus al weer ruim een week in onze villa in Woy Woy Bay.
Johan werkt al weer drie weken in Sydney bij een IT bedrijf waar hij in de security werkt, en hij heeft het erg naar zijn zin.
Ik ga volgende week engelse lessen volgen bij TAFE in Gosford en Steve gaat naar een childcare/preschool in Woy Woy.
Dus we gaan lekker zo. Volgende week onze viervoeter op halen uit het quaraintiane station en we hopen dat eind feb.
onze verhuisdozen komen. Dan kan wat ons betreft het bezoek uit NL over komen... :grin: :grin:.
 
Back
Top