Visa4you, vraag over het contract

Petra79

New Member
We hebben van Visa4you de 'opdracht tot dienstverlening' gekregen in verband met de aanvraag van het Skilled visum. Nu staat er bij de onderste regel het volgende:
"De opdrachtgever erkent zich er bewust van te zijn dat de procedure, te doorlopen voor het verkrijgen van registratie in Australië los staat van de visumprocedure. Begeleiding bij aanvraag van registratie betreft een afzonderlijke dienst en is niet inbegrepen bij deze opdracht tot dienstverlening en hiervoor geldenede tarieven."

Wat wordt er bedoeld met deze registratie?
Alvast bedankt!
 
Ik neem aan dat ze registratie voor je beroep bedoelen. Voor veel beroepen, zoals bv in het onderwijs of gezondheidszorg, moet je je registreren om voor het visum in aanmerking te kunnen komen.
 
Ik neem aan dat ze registratie voor je beroep bedoelen. Voor veel beroepen, zoals bv in het onderwijs of gezondheidszorg, moet je je registreren om voor het visum in aanmerking te kunnen komen.
Dank je wel. Dat zou dan inderdaad zo zijn wanneer we op mijn beroep het visum aan zouden vragen (logopedist). Mijn man (die hoofdaanvrager wordt) heeft geen geregistreerd beroep (composiet bouwer), dus dan is registratie neem ik aan niet nodig.
 
Ik zou ze gewoon even benaderen en het precies uit laten leggen. Dan weet je waar je aan toe bent!
 


OFX
Back
Top