Visitor Visa sub. 600 Welke stream??

avatar

Member
Het visum wereldje begint me langzaam te omarmen. En dit forum help ontzettend om alles te begrijpen.
Even kort mijn situatie;
13 september 2012 Aankomst in Australië op een WHV
1 jaar geweldig genoten, verliefd op het land geworden en op 1 van haar inwoners :)
09 september 2013 Terug naar Nederland met pijn in mijn hart

Heel graag wil ik terug. Maar een 2e WHV zit er niet in (geen 88 dagen gehaald). Een partnershipvisa is een optie. Maar mijn vriend en ik zijn nog maar 7 maand samen. Dus nog 5 maand wachtten voordat dat aangevraag kan worden.

Nu is het plan een Partnership visum aan te vragen in Nederland (als we een jaar samen zijn) . Daarna een Visitor sub.600 visum (ook in NL)om het af te wachtten in ozzie samen met mijn lief en dan als het toegewezen wordt ff naar het buitenland (heb ik geleerd van jullie hier op het forum ;) )

Nu is mijn vraag, welk Visitor visum vraag ik aan? Welke stream bedoel ik dan? Tourist stream of Family stream? Ik bezoek mijn vriend natuurlijk dus ben geen tourist. Maar als ik de richtlijnen volg kom ik dan uit bij family en hij moet dan ¤5000 tot 15.ooo dollar bond neerleggen! Dat kan toch te omzeilen zijn als ik voor een tourist stream kies of niet? Of bijt dat dan mijn Partnership visum aanvraag want bij de douane in australie kunnen ze natuurlijk zien dat ik die tegen die tijd ook heb lopen?

Thanks voor jullie reacties alvast!
 
Ben ik weer ;) Ik heb geen antwoord op je vraag ben ik bang, maar ik kan wel mijn ervaring delen. Ik ben in augustus op een WHV Australië binnen gekomen, terwijl ik ook een aanvraag voor een partners visum heb lopen, was geen enkel probleem.
 
Back
Top