Visum op zak en nu voorbereiden op verhuizen naar Canberra!

Dat friettent concept (en met name het "snack uit de muur" idee, heb ik serieus meerdere keren over na gedacht in Perth... Nooit echt verder onderzoek gedaan, maar ach "fries by Pete" ;))

haha wie weet! Ik zit zelf met kroketten in mn hoofd nu, Zelf maken invriezen en als ik er genoeg heb ergens op een industrieterein met mn kraampje gaan staan. Of bakfietsen. Ik neem er zelf een mee als we vertrekken over iets meer dan 2 maanden. Kijken of ik aanspraak ga krijgen. (verwacht van wel) en als die aanspraak/interesse maar groot genoeg is Canberra dan ga ik er misschien een aantal laten verschepen uit Nederland! :)

Ben toevallig in NL in de voorbereidende fase om zaken te doen met een grote wereldwijde speler die mobiele snackbars en weet ik veel wat (alle mobiele karretjes voor allerlei doeleinden) fabriceert. Zal alvast een optie houden op 3 karretjes ;)

Haha mooi man! Laat even weten of het iets word. Ben erg benieuwd want alle Gekheid op een stokje ik denk dat er serieus business in zit ja!

Ik heb ook interesse in een franchise in Adelaide :) Dat zie ik wel heel erg zitten!

Adelaide? Zit/zat jij niet in Gebroken Heuvel? :rolleyes:

;)
Ik snap het wel hoor. Iedereen wil wel in Adelaide zijn.:cool:
Als ik dan eens die vreetkarretjes ga beschilderen, laten we @Michel Bloom de binnenkant stucen, kan @Peterpax1980 met een kroketje in de hand leuk op de foto en doet Mr. mountains de boekhouding wel van e.e.a.
@Lamarck houdt de biohazard-waarden in de gaten... En @Tour komt eieren bakken.
Zijn we er dan of zie ik nog iets over het hoofd? :rolleyes::rolleyes:

Sssssspannend!!!

Maar dan is het wel echt touchdown in Canberra (via Sydney neem ik aan) en aan de slag bij de werkgever volgens mij :p

Nog maar 2 weekjes nu Super leuk! Lekker ook even een weekje om bij te komen, dat zal goed van pas komen

Hey Andy, zie superleuke updates op je blog. Je bent wel een echte Brabo hoor ;)

Zag dat je ook al kennis hebt gemaakt met de minder tropische kant van Canberra :rolleyes:

Wellicht leuk om je blog hier ook te posten? Kunnen er nog meer mensen smakelijk lachen :D

Hey Mick,

Fijn dat de verhalen bevallen!
Een leuke manier om met m'n familie en oud collega's in contact te blijven en om m'n ei een beetje kwijt te kunnen. Ik moet ergens m'n droge humor kwijt :) Als er meer mensen mee willen lezen dan mag dat altijd!

Vdrijt.reislogger.nl daar kun je de verhalen vinden. Ik hou ze liever op één plek want op dit forum komen ze een beetje uit de lucht vallen anders.

Hoe gaat het met jullie plannen? Kan ik je hier verwachten in 2017?

Het begint nu aardig koud te worden hier. Vannacht ondanks de kou toch wezen camperen met collega's van Natalie. Lekker met z'n allen om een kampvuur en we merkten niets meer van die kou :)

Groeten Andy

Hey Andy, ja het is fijn om wat te lezen te hebben in de mean time, tot 2017. Dus gelijk een antwoord op je vraag: Ja 2017 is nog steeds het plan, en het liefst zo vroeg mogelijk in het jaar. Zodat we niet twee winters achter elkaar hebben maar ook nog de achterkant van de zomer meemaken.

Moet ik hier nog bakfietsen in gaan kopen trouwens? Dat ik tot die tijd je mannetje hier ben en jij het mannetje daar? :D

"De Mannetjes - Verkoop van nieuwe en gebruikte bakfietsen"
"The Mates* - New & Used freight tricycles"

* kon even niet zo snel een betere vertaling van 'mannetje' bedenken...

Waar ben je wezen kamperen trouwens? Er zijn echt wel heel gave spots op een half uur tot een uur rijden vanuit de stad in Namadgi of de Brindabella's. Veel campsites hebben garantie op Kangaroo's :) Bijvoorbeeld Honeysuckle heeft 100% garantie op kangaroo's die ondermeer je auto en en campsite onderzoeken, bij je kampvuur komen kijken enz. Maffe beesten daar. Goed dat je er toch op uit bent gegaan, dat is wel een integraal onderdeel van in Australia zijn: Kamperen, liefst voor weinig ;)

En ja, een muts en fleece trui zijn geen overbodige artikelen in ACT. Ik zit even foto's terug te kijken en zie dat ik in December tijdens het kamperen in Namadgi een muts op had 's avonds. En in Thredbo (dat is dan wel de Aussie Alps) koelde het gewoon af tot aan het vriespunt denk ik, zie op een foto van de auto temperatuur meter: 4 graden om 06:00 uur 's ochtends op 17-12-2012. :confused:

Enjoy & keep us posted!

Back