Visum op zak en nu voorbereiden op verhuizen naar Canberra!

Dank voor het delen van je verhalen Andy, ik heb ze net met veel plezier gelezen :)
Ik moet toch ook maar eens gaan nadenken hoe wij straks in november de achterblijvers op de hoogte houden. Hopelijk lukt het mij om net zulke levendige en leuke verhalen te delen :D

Graag gedaan! :)
De achterblijvers vinden het erg fijn dat ik dit doe dus zeker een aanrader!l voor jullie straks. Wanneer is straks en waar ga je naartoe?

Mick, de bakfietsenhandel moet ik nog starten :) heb wel super veel bekijks hier!
Wie weet over een tijdje inderdaad :)

We zijn tot nu toe bij Turros heads gaan camperen en afgelopen weekend heel dichtbij bij cotter. Maar het is nu inderdaad echt koud aan het worden snachts. 7 graden in een tentje is geen pret!

Mooi dat jullie plannen goed gaan! Inderdaad fijner om geen 2 winters achter elkaar te hebben. Dat hebben wij nu zo'n beetje. Maar voor een heel goed doel gelukkig. Natalie gaat als een speer op het werk. :)

Wij vliegen 2 november enkele reis naar Melbourne. Mocht die bakfietsenhype nou aanslaan dan kunnen we misschien de Melbourne markt voor je aanboren :up:

Spannend! Heel veel succes met de voorbereidingen!

En grappig genoeg zit in Melbourne al iemand die bakfietsen verkoopt! Dutchcargobike.com gekoof ik.

Mick, de bakfietsenhandel moet ik nog starten :) heb wel super veel bekijks hier!
Wie weet over een tijdje inderdaad :)

We zijn tot nu toe bij Turros heads gaan camperen en afgelopen weekend heel dichtbij bij cotter. Maar het is nu inderdaad echt koud aan het worden snachts. 7 graden in een tentje is geen pret!

OK, wacht ik nog ff met inkopen van de fietsen. Welicht is het slimmer om ze in China te bestellen en gelijk naar OZ te verschepen ;)

Cotter is een leuke campsite superdichtbij de stad ja. Die hebben wij in onze validatietrip regelmatig gebruikt als 'hotel'. Dit is zoooo dicht bij de stad dat je er even naar toe rijdt (20 minuutjes van centrum denk ik?) om je campertje te parkeren of tent op te slaan.

P.S. heb het even nagekeken. EXACT 20 minuten :D

Oh, welke verhuis toko had je eigenlijk. Het levert vermakelijke verhalen op, voor ons de lezer, maar het is minder leuk als je het lijdend voorwerp bent...

Benieuwd welke toko we moeten vermijden ;)

Ja, er zijn indertijd veel Europese bomen geplant naast de 'evergreens' van Australia. Dus je hebt in de herfst mooie kleuren, naast de eeuwig groene gumtree's die er natuurlijk ook in grote aantallen staan.

Jep de kleuren van de bomen zijn geweldig! En ik kan het zeggen want ik kijk erop uit vanuit de achtertuin :)

De transporteur hier die het me zo moeilijk maakte was carottrans Mick.

Wortel transport :) moest even goed kijken!
Ik heb het transport in Nederland met eureka transport gedaan maar dat was tot aan Sydney en dat was prima! Hij kon er verder niets aan doen dat het in Sydney zo moeizaam ging.

Thnx, Eureka kan er welicht niets aan doen...maar soms (vaak?) werken ze altijd samen met dezelfde counterparts. Dus als je de volgende keer weer Eureka gebruikt, kom je wellicht in OZ ook weer bij de b#tch van Carottransport uit :rolleyes:

Back