Vluchten van en naar Australië

Ang

Member
G'day,
Ik heb de search button gebruikt maar kan niks redelijk recents terugvinden dus vroeg me af of iemand onlangs nog gevlogen heeft of gaat vliegen?
Ik ga in December (yes de duurste maand I know) met mijn kids terug naar Sydney om hun vader en vrienden te bezoeken. We blijven een maand. We zijn vorig jaar Juli ook geweest en toen vloog ik met Qatar. Toen was er ook al gerommel en was het luchtruim enige tijd dicht, het ging 2 dgn voor vertrek weer open en ik moet zeggen dat ik toch beduidend minder relaxed in het vliegtuig zat. Om die reden wil ik het midden oosten het liefst ontwijken maar de prijzen van Singapore airlines en Cathay zijn uiteraard topdollar.
Heeft iemand een gouden of zilveren tip? Heb al allerlei combi's met data geprobeerd. Nu zegt onze vriend chat GPT China airlines en China eastern or EVA (maar die vliegt alleen op brisbane en was ook duur). Ik heb nog nooit met die maatschappijen gevlogen en heb een dochter met peanut anapylaxis dus als engels niet begrepen wordt dan vind ik dat ook wel een dingetje zeg maar (ik neem altijd mijn eigen eten mee en meerdere Epi pennen maar toch). We wonen momenteel in Brabant dus vanuit andere vliegvelden ook no worries maar ook daar lukt het me niet onder de 6000 Euries. TIA!

Hooi Ang, ik weet niks van vluchtadviezen, maar wel dat op ALLE internationale/intercontinentale airlines de voertaal van de cabin crew Engels is. Ze geven alleen de meeste berichten over de intercom in 2 of 3 talen omdat niet alle passagiers Engels spreken. Je kunt dus prima uitleggen aan de crew dat je kind een pindaallergie heeft, en je kunt dit ook al aangeven bij het boeken en om een speciaal dieet vragen.

Check ook eens via de USA. Dus bijvoorbeeld Schiphol > San Francisco > Sydney (als voorbeeld)

Vrienden van ons vlogen een keer op die manier (met twee maatschappijen) want dat was goedkoper (en niet heel veel langer)

Back