Ang
Member
G'day,
Ik heb de search button gebruikt maar kan niks redelijk recents terugvinden dus vroeg me af of iemand onlangs nog gevlogen heeft of gaat vliegen?
Ik ga in December (yes de duurste maand I know) met mijn kids terug naar Sydney om hun vader en vrienden te bezoeken. We blijven een maand. We zijn vorig jaar Juli ook geweest en toen vloog ik met Qatar. Toen was er ook al gerommel en was het luchtruim enige tijd dicht, het ging 2 dgn voor vertrek weer open en ik moet zeggen dat ik toch beduidend minder relaxed in het vliegtuig zat. Om die reden wil ik het midden oosten het liefst ontwijken maar de prijzen van Singapore airlines en Cathay zijn uiteraard topdollar.
Heeft iemand een gouden of zilveren tip? Heb al allerlei combi's met data geprobeerd. Nu zegt onze vriend chat GPT China airlines en China eastern or EVA (maar die vliegt alleen op brisbane en was ook duur). Ik heb nog nooit met die maatschappijen gevlogen en heb een dochter met peanut anapylaxis dus als engels niet begrepen wordt dan vind ik dat ook wel een dingetje zeg maar (ik neem altijd mijn eigen eten mee en meerdere Epi pennen maar toch). We wonen momenteel in Brabant dus vanuit andere vliegvelden ook no worries maar ook daar lukt het me niet onder de 6000 Euries. TIA!
Ik heb de search button gebruikt maar kan niks redelijk recents terugvinden dus vroeg me af of iemand onlangs nog gevlogen heeft of gaat vliegen?
Ik ga in December (yes de duurste maand I know) met mijn kids terug naar Sydney om hun vader en vrienden te bezoeken. We blijven een maand. We zijn vorig jaar Juli ook geweest en toen vloog ik met Qatar. Toen was er ook al gerommel en was het luchtruim enige tijd dicht, het ging 2 dgn voor vertrek weer open en ik moet zeggen dat ik toch beduidend minder relaxed in het vliegtuig zat. Om die reden wil ik het midden oosten het liefst ontwijken maar de prijzen van Singapore airlines en Cathay zijn uiteraard topdollar.
Heeft iemand een gouden of zilveren tip? Heb al allerlei combi's met data geprobeerd. Nu zegt onze vriend chat GPT China airlines en China eastern or EVA (maar die vliegt alleen op brisbane en was ook duur). Ik heb nog nooit met die maatschappijen gevlogen en heb een dochter met peanut anapylaxis dus als engels niet begrepen wordt dan vind ik dat ook wel een dingetje zeg maar (ik neem altijd mijn eigen eten mee en meerdere Epi pennen maar toch). We wonen momenteel in Brabant dus vanuit andere vliegvelden ook no worries maar ook daar lukt het me niet onder de 6000 Euries. TIA!