Welkom! Ik heb geen nuttige bijdrage. Wij wonen in Melbourne en vinden het hier geweldig.
Verder is emigreren vooral een proces van heel veel kleine stapjes maken. Zolang je je voornamelijk op de eerst volgende stapjes blijft focussen valt het allemaal mee en realiseer je je niet hoe lang je stiekem al bezig bent
Succes!
Ielts is een leuke uitdaging mocht je aantekeningen ed nodig hebben laat maar weten. Mail ik ze naar je
Dag Debbie, hier nog een 34 jarige die met haar gezin, man en 4 kinderen, aan het begin van dit grote avontuur staat. Wij zijn nu eerst maar begonnen met het uitzoeken en verkopen van spullen die we sowieso niet mee gaan verhuizen, het opknappen van ons huis en bedrijf voor de verkoop, leren voor de IELTS test en solliciteren op banen in Australië. Ik hoop eind deze week mijn eerste sollicitatiebrief te gaan versturen. Ontzettend spannend, en ik verwacht er nog helemaal niks van, maar ja wie niet waagt...
Ik wens jullie ontzettend veel succes toe en zou het leuk vinden om te kunnen volgen hoe dit avontuur voor jullie gaat verlopen! Vriendelijke groetjes, Reza
Hi Debbie! Heb je ooit overwogen om zelf een visum aan te vragen? Dus niet via een bureau. Scheelt je een hoop geld en wellicht zijn er dan ook meer mogelijkheden op het gebied van locatie. Hoe dan ook; onwijs veel plezier met deze ontdekkingstocht!
Bij twijfel beter niet doen (zonder bureau)Hoi Tom,
We hebben het wel overwogen maar er is een probleem met het diploma van mijn man en weet dan niet of het zonder bureau handig is. Daarbij zie ik soms door de bomen het bos niet meer