Voorstellen

Status
Not open for further replies.

Helvi

Account Inactief (eigen verzoek)
Hallo forumleden,
Net lid geworden met de hoop op reactie van oud inservice A studenten.
Ik ben op zoek naar de eindtermen van de A opleiding die ik in 1993 heb afgerond in het AMC /Anna Reynvaanschool Amsterdam.
Kan je mij helpen? Graag!
 
Hallo forumleden,
Net lid geworden met de hoop op reactie van oud inservice A studenten.
Ik ben op zoek naar de eindtermen van de A opleiding die ik in 1993 heb afgerond in het AMC /Anna Reynvaanschool Amsterdam.
Kan je mij helpen? Graag!
En wat heeft dat te maken met dit forum?
 
@FritsC. Ik gok dat de end terms nodig zijn om de opleiding geaccrediteerd te krijgen bij de desbetreffende beroeps organisatie of assessing body hier.

Een long shot, maar je moet iets als je ze niet meer hebt en de school ook niet meer.
 
Het lijkt me door de bank genomen vreemd als je school of instituut niet meer over de eindtermen beschikt. Ik had dat probleem ook, om een of andere reden zijn mijn doctoraal en doctoraat ergens verloren gegaan tussen mijn verhuizingen binnen NL Toen ik ze hier in Oz nodig had, heb ik contact gelegd met de universiteit, die prompt papieren kopieen per e-mail heeft gestuurd. Omdat die niet rechtsgeldig zijn, heeft een vriendin van me de originelen opgehaald en opgestuurd. Ik ben afgestudeerd medio jaren '80, dus het waren allemaal papieren kopietjes. Maar ze waren er wel, moeten wettelijk worden bewaard. Dat gezegd hebbende, toen ik een bewijs zocht van mijn stage en daaropvolgende aanstelling aan een VWO-school, stond iedereen met lege handen. De school was begin jaren '90 afgefikt en alle papieren en dossiers waren verbrand. Er was nog niets gedigitaliseerd. Ik heb uiteindelijk de docent opgespoord die mijn stage heeft begeleid en vervolgens mijn collega werd. Die was gelukkig nog in leven 😇. Mijn lawyer husband heeft een verklaring opgesteld in het Engels, die zij en de school hebben ondertekend. Maar het was een knappe heisa die je liever niet hebt als je wil emigreren, zeker niet op een beroepsvisum.
 
Een beetje meer context had misschien geholpen? Niet te zwaar opvatten! Ik dacht bij dit bericht in eerste instantie ook 'huh?', maar ik denk dat @afterbang een goeie gok doet? :)

Vertel wat uitgebreider over je probleem of wat je zoekt, misschien zijn er mensen die je kunnen helpen met wat meer context of omschrijving?
 
Wow, wat een warm welkom...

Het is nou ook niet bepaald een denderende manier waarop je zelf binnenkomt. Alle reacties die je hebt gekregen laten zien dat niemand echt begrijpt waarom je dit hier vraagt in plaats van contact te leggen met de school of bijvoorbeeld een Facebook groep met oud studenten te vinden.

Vervolgens kom je een week later terug en in plaats van zelfs maar te erkennen dat @Emulate de moeite genomen heeft een uitgebreide reactie te geven op je vage vraag, klaag je over iemand (die notabene een forum sponsor is) die terecht vraagt waarom je hier iets vraagt wat ogenschijnlijk niks met emigreren te maken heeft.

Sorry hoor. Het is hier geen informatie balie.
 
Status
Not open for further replies.


OFX
Back
Top