Hoi Jeroen en Mirjam,
Wij zitten ongeveer in dezelfde situatie als jullie: :|
MODL profession
online aanvraag 175 visa op 11 november 2007
medicals received eind februari, de rest van de medicals blijft op 'referred' staan
VOG van januari 2008
Ik heb reeds enkele malen gebeld. Dat is ook al even frustrerend:
We hadden een mail van de communication dienst dat we 'early june' wel aan de beurt zouden zijn.
16 juni bellen: :evil: Weet u hoe het nou zit, mevrouw van de communication, want volgens mij is early june nu wel voorbij??! Ja, ik kan zien dat jullie dossier verwerkt wordt, belt u over 4 weken maar eens terug. :think:Maar euh, kan u me dan zeggen hoe lang een online 175 duurt, want dat kan ik nergens vinden op jullie site? We wachten ondertussen al meer dan 6 maanden. Ja, wel, euh, (papieren ritselen op de achtergrond), momenteel is daar geen exacte tijdsframe voor gekend. Belt u anders nog maar eens terug over 2 weken als u dan nog niets weet. :x
30 juni terugbellen: Ja, ik kan zien dat jullie dossier verwerkt wordt. Jullie hebben een nieuwe CO (???? Waarom? Worden we daar niet van op de hoogte gesteld?) en er is een decission maker aangesteld. Als jullie binnen 4 weken nog niets gehoord hebben, bellen jullie nog maar eens terug. :x
Dus eind juli bellen we nog eens terug!
Ik heb in België op mijn werk ook nog eens een opzegtermijn van 3 maanden die pas ingaat op het einde van de maand!
Steeds als we iets van jullie zien staan denken we: JAAA, zij hebben hun visa, nu moet het aan ons zijn.
Veel sterkte dus!
Groetjes,
Teekay