tweety
XPdite Sponsor
[quote author=Marijs link=topic=8500.msg121257#msg121257 date=1215871802]
Ik hou Tweety altijd een beetje in de gaten :winkmdat zij bijna twee maanden
voor ons de aanvraag heeft gedaan, maar ook nog niets heeft gehoord.
Maar we blijven moed houden, toch?
groetjes!
ps Ik hoop van harte dat de reply van het ASPC niet recentlijk is bijgewerkt....maanden terug
waren ze ook al bij de aanvragen van november! :cry:
[/quote]
Oh van jullie zijn die ogen die ik steeds op mij gericht voelde.....
Het lijkt er wel op dat die ASPC niet wordt bijgehouden, aangezien er op het british expats forum het ene visum na het andere wordt afgegeven en ook voor de december gangers. Er zijn daar ook veel mensen die rechtstreeks hun visum krijgen dus niks geen CO etc, volgens mij is mijn aanvraag compleet/kloppend dus misschien :roll:
Ik heb vandaag maar weer eens een mailtje de deur uit gedaan eens kijken wat voor een antwoord ik krijg. Maar ik ben bang dat dat weer zo'n standaard berichtje is.
Chantal
Ik hou Tweety altijd een beetje in de gaten :winkmdat zij bijna twee maanden
voor ons de aanvraag heeft gedaan, maar ook nog niets heeft gehoord.
Maar we blijven moed houden, toch?
groetjes!
ps Ik hoop van harte dat de reply van het ASPC niet recentlijk is bijgewerkt....maanden terug
waren ze ook al bij de aanvragen van november! :cry:
[/quote]
Oh van jullie zijn die ogen die ik steeds op mij gericht voelde.....
Het lijkt er wel op dat die ASPC niet wordt bijgehouden, aangezien er op het british expats forum het ene visum na het andere wordt afgegeven en ook voor de december gangers. Er zijn daar ook veel mensen die rechtstreeks hun visum krijgen dus niks geen CO etc, volgens mij is mijn aanvraag compleet/kloppend dus misschien :roll:
Ik heb vandaag maar weer eens een mailtje de deur uit gedaan eens kijken wat voor een antwoord ik krijg. Maar ik ben bang dat dat weer zo'n standaard berichtje is.
Chantal