Vraag over checklist 175 visa.

[quote author=Marijs link=topic=8500.msg121257#msg121257 date=1215871802]
Ik hou Tweety altijd een beetje in de gaten  :wink:eek:mdat zij bijna twee maanden
voor ons de aanvraag heeft gedaan, maar ook nog niets heeft gehoord.

Maar we blijven moed houden, toch?

groetjes!

ps Ik hoop van harte dat de reply van het ASPC niet recentlijk is bijgewerkt....maanden terug
waren ze ook al bij de aanvragen van november! :cry:
[/quote]

Oh van jullie zijn die ogen die ik steeds op mij gericht voelde.....
Het lijkt er wel op dat die ASPC niet wordt bijgehouden, aangezien er op het british expats forum het ene visum na het andere wordt afgegeven en ook voor de december gangers.  :up: Er zijn daar ook veel mensen die rechtstreeks hun visum krijgen dus niks geen CO etc, volgens mij is mijn aanvraag compleet/kloppend dus misschien  :roll:
Ik heb vandaag maar weer eens een mailtje de deur uit gedaan eens kijken wat voor een antwoord ik krijg. Maar ik ben bang dat dat weer zo'n standaard berichtje is.

Chantal
 
Ik denk ook dat je een beetje geluk moet hebben. Sommige hebben hun visum al met 6 maanden. Wij zijn nu al bijna 9 maanden bezig. Dus reken maar tussen de 6 maanden en 12 maanden. Onze agent zei dat wij ons visum ook zouden hebben met 6 maanden, maar het meer een kwestie van geluk denk ik.  Veel succes en hou de hoop er in al valt dat soms niet mee.  :up: Groeten Jeroen en Mirjam.
 
haha Chantal, voelde je dat we je in gaten hielden? :p
waarom krijgen de Engelsen nu zo'n voorrang he, wellicht is dat 'makkelijker' ?
Ach, ik zeg ook maar wat..... :wink:

Maar goed om te lezen dat de update van de ASPC waarschijnlijk niet up to date is!!
 
figures...

Ik had gemaild of er misschien een probleem in het systeem is waardoor die mail nooit veranderd.

please be advised that we update the information on a weekly basis as far as current allocation dates of applications is concern, there is no system glitch. Due to the huge number of visa applications received, we are experiencing delays. Unfortunately, I am unable to provide you with a definitive timeframe for allocation of your application. I can assure you that the Department of Immigration and Citizenship staff will do all they can to ensure that your application is processed as quickly as possible.

Ze vinden zelf dat er geen probleem is met de mail dus en dat ze gewoon een grote achterstand hebben.

Ik hoop maar dat ze sneller zijn dan wat er lijkt te gebeuren. Want sinds onze aanvraag half april is er nog geen verandering :|
 
[quote author=Marijs link=topic=8500.msg121272#msg121272 date=1215895780]
waarom krijgen de Engelsen nu zo'n voorrang he, wellicht is dat 'makkelijker' ?
Ach, ik zeg ook maar wat..... :wink:[/quote]
Iets zegt mij dat het iets te maken heeft met commonwealth  :wink:

[quote author=n2go link=topic=8500.msg121273#msg121273 date=1215896709]
Ik hoop maar dat ze sneller zijn dan wat er lijkt te gebeuren. Want sinds onze aanvraag half april is er nog geen verandering :|
[/quote]
April 2008??
 
ja april 2008 ja.....

niet dat ik binnenkort een visum verwacht hoor  :smile:

Maar als ze al 3 maanden met 1 dag (12 november 2007) bezig zijn kan het nog wel een heel tijdje duren...
 
[quote author=Marijs link=topic=8500.msg121272#msg121272 date=1215895780]
waarom krijgen de Engelsen nu zo'n voorrang he, wellicht is dat 'makkelijker' ?
[/quote]

Omdat ze het niet kunnen maken om in Engeland een enorme media campagne te lanceren en dan vervolgens niet ook heel snel de visumaanvragen te verwerken. Ik kan mij herinneren dat ik tijdens onze laatste vakantie daar een stuk over in een krant heb gelezen en dat was rond de kerst van 2007. Er was nl. nog al wat commentaar op de campagne vanuit Engeland. Men (de engelsen) vond daar dat Engeland werd afgedaan als slecht, achtergebleven gebied om mensen maar naar Australie te lokken.

Misschienheeft het daar nu dus mee te maken.
 
Back
Top