vriendinnenclubje in Sydney?

Het ligt een beetje aan Hanneke, wanneer kan jij Hanneke?
Waar? Bij Tanja? Heeft een grote keuken of bij Hanneke?
Ik weet niet wie nog meer een grote keuken heeft?

Groetjes Wanda
 
Hallo allemaal,

Zit ik als een gek een fles in Mace te duwen, gaan we geen choco-dag doe in de blauwe bergen :cry:!
Maar zelluf truffels enzo maken ook leuk natuurlijk. Mag bij mij thuis maar dan moeten we wel wat vooruit plannen, want dan moet ik mijn kids ergens anders onderbrengen zodat ik ook mee kan kokkerellen.
Ik heb je truffels gemaakt Marga en ze waren YUMMY!!!

Cheers,
Hanneke
 
Nou ik heb in ieder geval geen grote keuken.
Maar vind het wel leuk om bij iemand te gaan maken.
Mij maakt niet uit de blauwe bergen of hier!

We ruimen wel met zijn allen de chocolade spettervlekken op!! :evil:

grt jacky
 
Hey Dudu's,

We zijn er weer! :grin:

Ik zie dat ik weer het e.e.a. heb gemist. Geweldig dat truffel recept Marga! Ga ik snel eens maken (als de kids weg zijn anders vrees ik een truffeloorlog in de keuken)!

Wat de chocodag betreft: mag gerust bij ons hoor!! :grin: Graag zelfs (alles wat over is moet helaas dan bij ons blijven) :grin: :lol: Verwacht controle en fouillering aan de deur!

Zeg maar wanneer. Liefst ons kindervrije weekend maar mag ook op vrijdag. Moet zie ik wel snel anders kan Sigrid niet meer mee.

Groetjes
Tanja
 
Dan wordt het dus as zondag :lol:
Is wel kort dag he is dat de enige dag dat Sigrid nog kan?

Gooi eens een paar data's op.
Ik kan meestal wel het is nog geen zomer dus te koud om te kamperen :cool:

grt Jacky
 
Wij krijgen komende weken familie uit Nederland dus dat wordt niks. Mijn keuken is ook klein dus helaas...
Wel  heb ik al weer eens wat choco-recepten uitgeprobeerd mmmmmm. Ook met van die leuke vormpjes bij Spotlight vandaan.(Penrith naast Bunnings)


Groetjes Marga
 
Hallo Dudo's,

Laten we afspreken in het weekend, ik werk momenteel de hele week.
Mijn vriendin komt eind juli, maar als het dan is neem ik haar gewoon mee.....
Dus, Tanja, als het mag, komen we jou keuken onveilig maken....
Ik stel voor zaterdag 1 augustus om 11.00 bij Tanja?????????
Programma; Thee drinken, chocolade maken, Thee drinken, chocolade maken, Thee drinken, chocolade maken, Thee drinken, chocolade maken,Thee drinken, chocolade maken, Thee drinken, chocolade maken, Thee drinken, chocolade maken :up:

Laat even weten wie er kan/komt!

X Wanda
 
He dames,
Ik laat mijn vrouw pas gaan als ik zeker weet dat er ook wat chocolade mee terug naar huis komt! :up:
Loek (van jacky)
 
Ja hoor, ik kom  :up:

Ik zal Anneke an Jasja ook vragen of ze kunnen. Zij zijn vrouwen van Eriks werk en willen ook graag chocolaatjes maken en thee drinken.

Groetjes van Marga
 
Hallootjes,

Aaah nee mag het ook een weekendje (of twee) later? Reems zit dan een weekend in Brisbane.... :cry:
Zo niet, dan ga ik heel hard proberen oppas te regelen.
Hoe gaan we al dat chocola maken doen? Neemt iedereen een rchocola-recept en ingredienten daarvoor mee?? Dan mag ik de komende weken lekker thuis vast receptjes uitproberen, hehe. Ik ga vast op zoek naar een lekker recept voor chocolade-fondue. Moeten wij toch beter kunnen dan de toko waar we na de yum-cha heen gingen, denken jullie niet? Ik heb ook nog leuke vormpjes om mee te nemen!

groetjes Panky
 
Hey Maxx

Leuk je hier te zien
Mag ik ook langs komen voor een truffel? :up:
We spreken elkaar nog wel snel :grin:

Greetz

Ome JooP :shock:

PS doe Rob de groeten van ons


[quote author=Maxx link=topic=6766.msg141231#msg141231 date=1245802684]
Hey Dudu's,

We zijn er weer! :grin:

Ik zie dat ik weer het e.e.a. heb gemist. Geweldig dat truffel recept Marga! Ga ik snel eens maken (als de kids weg zijn anders vrees ik een truffeloorlog in de keuken)!

Wat de chocodag betreft: mag gerust bij ons hoor!! :grin: Graag zelfs (alles wat over is moet helaas dan bij ons blijven) :grin: :lol: Verwacht controle en fouillering aan de deur!

Zeg maar wanneer. Liefst ons kindervrije weekend maar mag ook op vrijdag. Moet zie ik wel snel anders kan Sigrid niet meer mee.

Groetjes
Tanja

[/quote]
 
Oh, da's Ron van de poffertjes pannen;
2_463da2d117b8d.jpg


:grin:
 
Mooie kwaliteit Pan trouwens Tekkel ik heb er zelf ook een in de keuken
Jammer dat het nog niet gebruikt is.
En ik mag zeggen ik heb de beste recept in Oz
Vraag maar aan Maxx

Greetz

Ome JooP
 
Nou ik ben dus Ome JooP  :lol:
Nog steeds getrouwd
Ben de oprichter van de Jongere Emigranten groep / Borrel Avond / en oprichter van Dutch On Line Australie mede met Rob en Geert
Doe dit al 25 jaar dus

Nou dat was het in het kort

Greetz
 
Back
Top