vriendinnenclubje in Sydney?

Ik wil ook graag meegaan. Wij komen de 18de aan in Sydney en verblijven de eerste paar weken in Dural op een vakantiepark.
Voorkeur en datum heb ik niet echt. Wel graag vóór 1 april want dan gaat hubby werken.

he maxx ga je op vakantie vanaf de 27ste?

gr,
Jacky
 
Hooooi,

Hier een verloren Sydney Vriendin die weer in Holland zit... jongens het is hier vol, grijs en koud... weeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhh!!
Hoe dan ook, ben maar even van de partij geweest maar wilde even de groeten doen aan iedereen daar en vertellen dat we een zoon erbij hebben (voor Maxx en Nynke) hij heet Simon. Alles goed!
Enjoy het daar ladies, het is hier een stuk saaier ;-)

Cheers!
Kathleen
 
[quote author=Kathleen link=topic=6766.msg134095#msg134095 date=1236678958]
Hier een verloren Sydney Vriendin die weer in Holland zit...
[/quote]
Ho effe??? Is dat tijdelijk of zijn jullie weer 'definitief' terug in NL??
 
Hey Jacky,
Volgende week vliegen jullie al zeg!
Als we en "date" hebben, kun je met mij meerijden als je wilt, woon om de hoek van Dural Village caravan park. Nu nog effe een datum en plaats beslissen dames!! By the way, Lebanese is niet in Castle Hil, maar Paramatta :wink: de prijs voor een banquet (vanalles wat) is vanaf ongeveer 45 dollar pp, zonder desert of drinken. Zijn we met een heel stel, dan zal dat wat goedkoper uitvallen. Weet niet of sommigen dat misschien te duur vinden, dus gewoon effe ter info. Comedie-clubs ongeveer 15/20 dollar door de week, 25/30 dollar in het weekend, dit is exclusief eten/drinken. The Basement live music rond 55 dollar excl., 100 dollar incl. 2 gangen diner. What to do, what to do????? BYO Barbie in het park natuurlijk ook leuke optie!!
X Panky
 
Ik vond een Yum Cha een heel leuk idee!  Yep de datum moet eerst beslist worden.  Misschien dan toch eind april zodat Maxx weer terug is? 

Groetjes,
Sigrid
 
Hoi!

Wij zijn 8 april weer terug dus de week erna misschien???. Ja weer een reisje NL. Dit keer vanwege zaken van manlief en vrouw moet mee :lol: In 9 dagen op en neer. Dan ben ik denk ik erg aan een vakantie toe :grin:

Ik kijk uit naar whatever we decide! Ik vind alles goed.

Groetjes Maxx
 
KATHLEEN!!!

Hoi hoi!!! Van harte gefeliciteerd met Simon! Alles goed gedaan???
Hoe bevalt het terug in NL? Hebben jullie je draai weer gevonden?? Laat even wat van je horen. Ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat!

Groetjes
Maxx
 
Dan wordt het 18-19 april of 25-26 april.  Meeste stemmen gelden denk ik dan maar.

Yum Cha of comedy club?

Groetjes,
Sigrid
 
Ik ben voor weekend 25-26 april (maar kan eventueel wekend ervoor ook) en voor de yum cha. Zit een hele lekkere in Castle Hill!! En da's echt vanalles, kip, rundvlees, pork, vis, of veggie-hapjes. Voor ieder wel wat dus. Laat maar weten wie voor is, ik wil wel boeken...Je kunt er tot 3 uur lunchen geloof ik, maar beter als je wat op tijd bent (tusen 11 en 12).

Groetjes Hanneke
 
Hallo dames,
Xie net dat de 25e ANZAC day is, weet niet of ze dan open zijn. Kan informeren, of doen we gewoon zondag de 26e???

GR. Panky
 
Zondag de 26 klinkt goed.  Leuk Yam Cha in Castle Hill en we gaan al met z'n 2-en!  Is al heel lang geleden dat ik mijn laatste Yam Cha had en het was heel lekker. 
 
Hey Panky, Sigrid,

Ik ga ook mee! Alleen 26 heb ik al wat staan. Kan het eventueel ook 24? Week ervoor of erna kan ook! Lekker Yab Yum :grin: (Kan dat andere niet onthouden dus voor mij heet het Yab Yum haha). Geen idee wat het is maar volgens Sigrid mag ik het niet missen. So count me in!

Maxx
 
Hallo vriendinnen,
Ik kan het hele weekend dus mij maakt het niet zoveel uit wat, wanneer of hoe laat we gaan eten/kletsen/drinken.
Leuk dat er ook weer nieuwe mensen bijkomen, ik was de laatste keer bij de BBQ van Sigrid de nieuweling.......
Ik heb er helemaal zin in, tot .........?

Groetjes Wanda :up:
 
Hallootjes,

Voor mij echt makkelijker in het weekend. Kan door de week rond lunch-tijd moeilijk oppas krijgen voor mijn drie kleine koters. Uhhm, zal ik toch even bellen dan of ze op Anzac (zaterdag de 25e) misschien toch open zijn? 't Is tenslotte de Chinees! Kunnen jullie dan allemaal????

Groetjes Hanneke
 
Back
Top