Ruth
New Member
hoi,
nieuw hier! en na het eea gelezen te hebben moet ik eerlijk zeggen dat ik terugdeins van de info en de moed me wat in de schoenen zinkt..
ik ben Ruth, 42 jr en mijn vriend woont in WA South West Australie,
zeven jaar geleden ontmoette wij elkaar in nederland en daar bloeide een mooie vriendschap op
het waren maar een aantal dagen en toen ging hij weer terug..
skype en skype en skype en skype
was onze redding,..
daar waar hij (door omstandigheden) nog geen ruimte had voor meer dan vriendschap was het bij mij liefde op het eerste gezicht. we werden beste vrienden en ik legde me neer bij dat dat het was.
met een seizoen van lange tijd geen contact is inmiddels alles veranderd...
wij willen samen zijn, maar hoe regel je dat en wat is de handigste weg
en dat kakcorona dat het allemaal nog ingewikkelder maakt
het idee voor nu is dat ik naar hem toe wil en dat zouden dan via een Skilled Independent visa Subclass 189, proberen. ik heb nml de papieren voor social worker maar ben in de afgelopen jaren daarmee niet actief geweest
alle tips en adviezen zijn meer dan welkom,
wij staan nml echt mega aan het begin van dit alles
en zouden liever gisteren dan vandaag samen zijn!!
grt Ruth
nieuw hier! en na het eea gelezen te hebben moet ik eerlijk zeggen dat ik terugdeins van de info en de moed me wat in de schoenen zinkt..
ik ben Ruth, 42 jr en mijn vriend woont in WA South West Australie,
zeven jaar geleden ontmoette wij elkaar in nederland en daar bloeide een mooie vriendschap op
het waren maar een aantal dagen en toen ging hij weer terug..
skype en skype en skype en skype
was onze redding,..
daar waar hij (door omstandigheden) nog geen ruimte had voor meer dan vriendschap was het bij mij liefde op het eerste gezicht. we werden beste vrienden en ik legde me neer bij dat dat het was.
met een seizoen van lange tijd geen contact is inmiddels alles veranderd...
wij willen samen zijn, maar hoe regel je dat en wat is de handigste weg
en dat kakcorona dat het allemaal nog ingewikkelder maakt
het idee voor nu is dat ik naar hem toe wil en dat zouden dan via een Skilled Independent visa Subclass 189, proberen. ik heb nml de papieren voor social worker maar ben in de afgelopen jaren daarmee niet actief geweest
alle tips en adviezen zijn meer dan welkom,
wij staan nml echt mega aan het begin van dit alles
en zouden liever gisteren dan vandaag samen zijn!!
grt Ruth