Dankjewel iedereen voor de gelukwensen! Het ziet er naar uit dat we toch nog 'op tijd' in Adelaide zullen geraken . *vreugdesprongetje* We zijn echt aangenaam verrast door de snelheid waarmee ons visum is goedgekeurd!
Nu is het nog even wachten welke verhuisfirma werd geselecteerd en wanneer die onze spullen kunnen komen inpakken en daarna is het wegwezen!!
Is hier ergens ook een draadje voor mensen die last krijgen van 'last-minute' stress? Of ben ik de enige die nu precies bang wordt omdat het allemaal zo dichtbij komt?
Is hier ergens ook een draadje voor mensen die last krijgen van 'last-minute' stress? Of ben ik de enige die nu precies bang wordt omdat het allemaal zo dichtbij komt?
Er is vast geen "zenuwen-draadje", maar wat jij voelt en denkt, hebben wij (en anderen misschien ook wel) zeker meegemaakt.
Vergeet vooral niet om naast de zenuwen, ook te genieten van alle mensen om je heen en je omgeving.
En als je nog tijd hebt, ga dan nog iets doen met je meest dierbare mensen. Gewoon apart van alle anderen, al is het maar even. Zo'n moment samen is achteraf meer dan goud waard.
Althans zo heb ik het ervaren en daar ben ik tot op de dag van vandaag heel blij mee.
He Edireliro, bedankt voor de wijze raad. Ik ben al blij dat ik niet alleen ben met die gevoelens , mijn vriend lijkt er niet zo'n last van te hebben.
In ieder geval zijn onze spullen nu netjes ingepakt en staat de container te wachten in de haven van Antwerpen. We hebben ons wel gerealiseerd dat er nog lavendel-zakjes in 1 van onze kasten zaten. We hebben ze beiden zien zitten, en beiden gedacht, oei dat moet er nog uit, maar beiden vergeten :-(. Ik hoop echt dat we geen problemen krijgen daarvoor bij de douane...
Vandaag zijn we dan ons appartement nog gaan uitkuisen, fioew!!! Nu even met de pootjes omhoog en genieten van onze laatste momenten hier inderdaad!
Och, ik ben vast te laat om jullie een goede vlucht te wensen, maar dan hoop ik dat jullie een goede vlucht hebben gehad.
Hopelijk hebben jullie een heel mooi en bijzonder afscheid gehad, wat je voor altijd kunt koesteren
Veel succes, geluk en plezier Down Under!
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.