waarom koos je de avatar die je nu hebt?

Titi

New Member
waarom namen jullie de avatar die jullie nu hebben?
ik nam een draak, omdat ik drakengek ben.
en jullie?
 
Ik heb deze avatar gekozen omdat we in California 3 weken in deze coole bak rondgereden hebben.
image016.jpg

image004.jpg

image020.jpg

Van dit soort auto's kan ik in Nederland alleen maar dromen :x
En ik wordt helemaal weer een beetje gelukkig als ik de foto's zie :lol:

Bart
 
Nou Tekkel.... dan kun je in Oz ook je hart ophalen hoor....! De doorsnee auto is hier ca. 40 % goedkoper dan in NL (uitgezonderd de Europeesche merken)

Mijn Avatar is een plaatje van een koala in een boom naast ons huis.
Die boom is inmiddels omgezaagd en die koala - vrouwtje Maccarina - woont al jaren in het "eeuwige eucalyptus bomen bos". Inmiddels zijn er weer andere koala's in andere bomen op ons property..... (meer over de koala's op een van de pagina's van onze website )
 
Ik neem zo af en toe eens een ander plaatje.
Dit is de 5de denk ik tot nu toe.
Ik zou een leuke foto willen plaatsen van m'n kids ofzo,
maar ik weet niet hoe dat gaat.

Groetjes van Jolanda  :up:
 
Naam van de vis is Bubbles en doet me gelijk aan een karakter uit de engelse serie Little Britain (waar ik een enorme fan van ben) denken. "Call me Bubbles... everybody does."
Niet echt een programma voor kinderen, maar bij mij brengt het gelijk een glimlach op het gezicht. :grin: :grin: :grin:

Demy
 
Hoi Titi

Ik heb ook niks. Weet niet hoe het moet, denk dat jij meer verstand van computers hebt dan mij.

Groetjes Erna
 
@ Jolanda
Je zult dan een foto op een fotosite moeten plaatsen bv http://s2.photobucket.com/

daarna kun je dan de link van deze foto in je profile plaatsen
 
Dit is mijn oog. Wel een beetje horizontally squashed, maar toch.

Ireen.

P.S. Demy, wij zijn naar hun show geweest, maar de series zijn leuker. Hun one-liners zijn onvergetelijk. Hoe vaak Steve en ik wel niet zeggen "Don't like it" of "I want that one", niet bij te benen.

- ... it's a nice restaurant, so, what do you wanna wear?
- Smurf.
 
Hoi Titi,

Ik heb een Koraalduivel omdat ik het een ontzettend mooie vis vind.
Met duiken was het altijd één van de beestjes waar ik naar uit keek
(koffervissen vind ik ook heel mooi bijvoorbeeld). Ook heb ik een
tatoeage van deze vis. Maaaaaar.......dat is iets waar jij op jouw
leeftijd helemaal niet aan moet denken hoor  :wink: :smile: :smile:.

Groetjes Miranda

PS heb je Eragon al gezien op film?
 
Hoi Titi,

Ik heb deze avatar genomen omdat het me aan een gezellige tijd en de zon doet denken. De foto is genomen in Broome.
Wij zijn nu in Guyra ( NSW ) en we hebben vandaag zelfs sneeuw gehad, bbbbrrrrrrrrr.

Groetjes Jojo.
 
Hoi Titi,

Ik heb deze avatar van de zomer gekozen omdat het zo warm is in Queensland. Maar eigenlijk moet ik hem veranderen. Want nu is het een stuk frisser!

Groetjes Lin
 
Ik vind bewegende avator wel leuk en vind dolfijnen leuke dieren en ook wel bij Australie passen, vandaar

Groetjes Wilbert
 
[quote author=perthpete link=topic=7190.msg92149#msg92149 date=1181299782]
Tja, wij staan er allebei op, vandaar ... ;-)
[/quote]

wat ik me nu altijd afgevraagd heb bij jullie avatar is, staan jullie bij een lege patatkraam, of is dat vervormd door het negatieve verticale effect (iedereen een 30 cm korter en 20 kilo zwaarder) van de foto...? Het doet mij zo denken aan de huizen in A-dam, waarvan alleen de gevels nog staan... (no offence please, ik heb gewoon al heel vaak naar jullie foto zitten staren)

aukje
 
:grin:  :grin:   :grin:  :grin:

Dank je Aukje voor je openheid, non taken ;-) Inderdaad is de foto enigzins vervormd. Als je foto niet exact vierkant is (dus pixels in lengte = pixels in breedte) dan wordt ie inderdaad vervormd. Wij lijken dus wat langer/slanker dan in het echt ;-)

De kraam waar we voor staan is geen patat kraam maar een pizza kraam. Tijdens onze laatste vakantie in Perth (een jaar voor onze emigratie waren we op een zaterdag in de Perth Zoo. In februari/maart (ontdekten toen we er al waren) worden er op zaterdag avond optredens georganiseerd. Dit keer was het een 'tribute to Neil Diamond' optreden. Voor iedereen die al in de direntuin is is het gratis.

Hier zie je de foto in de originele verhoudingen:

http://www.flickr.com/photos/perthpete/29418500/in/set-560900/
 
Back
Top