waarom koos je de avatar die je nu hebt?

Nee, ik ben niet ineens anoniem gegaan,
Art weet hoe graag ik mooi slank ben, dus die heeft mij wat dunner geshopt, en me gelijk maar laten verdwijnen.
Ik zweef nu ergens in de digitale snelweg...
auk
 
[quote author=-+henk+- link=topic=7190.msg92090#msg92090 date=1181250292]
Inmiddels zijn er weer andere koala's in andere bomen op ons property..... (meer over de koala's op een van de pagina's van onze website )
[/quote]

Wel geweldig zeg; al die koala's in je achtertuin. En leuk dat je buren ook nog eens Koala opvang zijn :)

Wat betreft mijn Avatar; dat is Domo Kun (どーもくん, Dōmo-kun); de TV-etende mascotte van het Japanse tv-station NHK. Ik heb ook een (in Japan bestelde) Domo Kun thuis staan. Ik denk dat de meeste mensen op dit forum hem wel eens eerder hebben gezien op onderstaande foto die een aantal jaren terug in vrijwel iedereens mailbox terecht is gekomen:

kitty2.jpg


Als reactie op deze foto hebben andere creatievelingen al snel een nieuw Domo Kun plaatje gemaakt:

kitty3.jpg


en als reactie op alle Domo Kun mails die werden rondgestuurd:

kitty7.jpg


En waarom issie mijn avatar? Omdat ik hem wel grappig vind ;)
 
Ik wissel ook af en toe van avatar. Maar deze

83067559745fa66e634c36ui1.jpg


is genomen in de rust van een hockeywedstrijd tussen Australie-Nederland vorig jaar in Brisbane.

En mooi dat ik ff met de mascotte Kookaburra op de foto mocht!
 
In de link[quote author=4np link=topic=7190.msg92276#msg92276 date=1181463754]
[quote author=-+henk+- link=topic=7190.msg92090#msg92090 date=1181250292]
Inmiddels zijn er weer andere koala's in andere bomen op ons property..... (meer over de koala's op een van de pagina's van onze website )
....... snip ......
[/quote]

Wel geweldig zeg; al die koala's in je achtertuin. En leuk dat je buren ook nog eens Koala opvang zijn :)
[/quote]

In de link naar de koala pagina was een "break" < br / > geslopen op een of andere manier. Ik heb het in de oorspronkelijke post en ook in de quote hierboven verbeterd. Ik zag errors in het server-activity report. Sorry - voor wie werd afgeschrikt door de error: "please try again".
 
[quote author=Titi link=topic=7190.msg92300#msg92300 date=1181469330]
ik vind die domo kun maar een raar mannetje hoor...
[/quote]

Hahah :D Is het ook ;)
 
Ik was op zoek naar een leuke avatar en ging op jacht naar plaatjes. Toen kwam ik deze Tinkerbell tegen :) Niets speciaals, maar vond het wel een leuk plaatje. Heb nog wel een gave foto van mezelf met duikmasker en mondstuk in onder water, dus wie weet moet ik die maar eens gaan gebruiken als avatar :)
 
wie wil er voor mij het bericht van artvark vertalen?
ik kan noch niet zo goed engels... :oops:
 
Nou dieren kun je het niet noemen. al kunnen ze wel zo'n rotzooi maken. maar het zijn wel mijn lievelingetjes.
 
[quote author=Titi link=topic=7190.msg93047#msg93047 date=1182183394]
wie heeft er zijn lievelings dier als avatar?
[/quote]

Ik! een kookaburra...alhoewel ik daar anders over denk 's ochtends vroeg om 5 uur. :)
 
toch zau je bijna niet verwachten dat de kinderen van vlasjes bijna dieren zijn...
mijn ene zusje zauw je schreeuwlelijk kunnen noemen, en de ander aap...
 
De jongste van ons (Lola) is ook net een aap, een slingeraap.
Dat komt omdat zij in de klimrek altijd aan het slingeren is, en klimmen en klouteren.

Ik heb nu deze avatar omdat ik Sylvester erg grappig vind.
En ik vind katten ook erg leuk, honden ook trouwens.

Groetjes,
Jolanda  :up:
 
Ik heb een konijn vanwege mijn meisjesnaam, nl konijnenberg.
Mede daardoor vind ik konijnen erg leuk.

Inge
 
Back
Top