waarom koos je de avatar die je nu hebt?

gggggggggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......................................
of bedoelde je groetjes?
 
Een combinatie van weinig motiviatie op het werk en de website www.simpsonizeme.com geeft dit resultaat.
Je laadt een close-up foto op en voila, je bent gesimpsonised!  :lol:
Cool hè!

An
 
Slaat de verveling toe? :wink: Nog 2 1/2 maand en dan kunnen jullie eindelijk in het vliegtuig stappen!
 
[quote author=tweety link=topic=7190.msg97505#msg97505 date=1187721345]
Slaat de verveling toe? :wink: Nog 2 1/2 maand en dan kunnen jullie eindelijk in het vliegtuig stappen!
[/quote]
Verveling op het werk ja. Heb last om m'n hoofd erbij te houden.
 
[quote author=mammavark link=topic=7190.msg97574#msg97574 date=1187780658]
lange krulleharen??[/quote]
meestal toch, de ene dag al wat meer krullend dan de andere
en grote ogen op z'n simpsons
 
Ik heb nu voor deze gekozen maar dat verandert nog wel in de loop van de tijd denk ik hou van afwisseling!

Maar weet wel dat het zeker iets met water zal zijn want duiken is buiten m'n vriendin m'n passie :grin: oeps wat schrijf ik nu weer :wink:

gr Bennie
 
I am back!hier eeuwig internet, dus kom maar op, dan schrijf ik terug
die kikker van je gaat supersnel, maar is dan ook superleuk! :lol:
 
Josh Rouse, optreden in Cork afgelopen december. Geweldige artiest!

Maar...als ik mijn laptop gebruik zie ik een andere avatar (?) die van mezelf aan het snorkelen in de Great Barrier Reef.
 
Wij wilden met deze foto nog even benadrukken wat het leven hier nu (naast andere dingen natuurlijk) biedt: kou, warme kleren (gelukkig) en voorpret voor onze komst naar Australie.

Groet,
Fae & Joy

PS Hoe oud ben jij Titi en waar in Australie woon je?
 
10!

niet verwacht of wel?
een vast huis hebben we nog niet maar ons huurhuis is in pakenham upper.
 
:| Packam Upper? Ehh, in de 'buurt' van welke grote stad is dat?

10, wauw, dus op school in Oz? Bevalt het je? Wat vind je leuk? Kan ik Joy vast voorbereiden...

Groet,
Fae
 
Euh, ik had eerst een koraalduivel (vis),
die vond en vind ik gaaf. Maar deze
heb ik nu al weer even, ik vond hem
wel grappig. De koe is voor mij Nederland
en de dolfijn is Australië.

fantasy-dragon-13.gif
en deze is voor jou  :smile:
 
'k Had altijd een wapperende Australische vlag, totdat ik gister even niks beters te doen had en vrijwel hetzelfde vlaggetje maar dan de Nederlandse versie vond. Een paar minuten photoshoppen later was dit dus m'n nieuwe avatar:
australiandutch_flag.gif
 
Op mijn avatar ben ik met een koala... mijn lievelingsdieren (behalve bunnies en katten), ik vind ze echt zo schattig!
Dit is de eerste keer dat ik een koala mocht vasthouden... echt een geweldig gevoel  :smile:
 
Back
Top