wachttijd


Houd er dan wel rekening mee dat je daar ook een uiteindelijke datum voor hebt voor het insturen van de gegevens.
Je hebt 70 dagen de tijd om medicals VOG IELTS enz. in te sturen. Maar zelfs dan kan je uitstel vragen.
Maar heb het idee dat je wel met een goede reden moet komen. Maar dat denk ik zomaar, dat is geen gegeven. :)


Verder lees ik in onze grant-letter dat je de datum dat je Australie in MOET na de grant niet te veranderen is:

Granted visas have the condition that at least an initial entry to AUstralia  is made bij all applicants no later that -22nd august 2006. Please note that it is not possible to change this date.

Onze grant datum was dus 2 mei en de due date 22 augustus.

Sorry, beetje warrig verhaal. Maar je moet dus duidelijk wel rekening houden met het timeframe, je hebt het niet helemaal zelf in de hand.

Groetjes Lin
 
Sorry maluKa, ik heb mijn fout al hersteld!!

[quote author=r2d2 link=topic=4608.msg58763#msg58763 date=1147028862]

Wij verwachten dus in mei/juni het verzoek voor VOG en Medical, maar willen eigenlijk pas in oktober/november 2007 gaan naar Oz.
Om nu zo'n pendel als wat damhooligan vermeld te voorkomen (met emigreren kan ik mijn geld goed ergens anders aan uit geven) wil ik wachten met het insturen van mijn medical en VOG.


GRoeten Sander Schipperen
[/quote]


Oke, maar ik wil wel Januari 2007 vertrekken , en als ik wacht met insturen van vog en medicals , dan duurt mij dit te lang. :x
Ik ga liever vandaag dan morgen :evil:

Groetjes Johan
 
Barb, geen idee eigenlijk. ZOcht hem toevallig gister... kon hem niet vinden. Is het enige waar ik geen kopietje van heb gemaakt.... :|
 
Hier weer even een update voor de geinteresseerden:

OFFSHORE APPLICATIONS

Applications for Classes BN, BQ and BR (subclasses 134, 136, 137, 138 and
139)

Priority Applications: 20 March 2006
Non-Priority Applications: 06 March 2006

Skilled Independent Regional (Provisional) (SIR VISA)

Paper based applications: 14 March 2006
E-lodged (online) applications: 18 June 2006


Succes allemaal met wachten....
 
Volgens mij wordt er dus niets meer gedaan aan de priority alleen non-priority lijkt nog enigszins vaart in te zitten.
En het toekennen van een dossiernummer gaat op volgorde van ontvangst. Twee weken geleden nog twee dagen opgeschoten, vorige week maar liefst een hele dag in een week afgehandeld.

Ben benieuwd wat morgen ons weer brengen zal  :oops:

Mariette
 
Back
Top