Wandelen op Tasmanië

Zou ze maar al te graag dragen, al zou ze er zelf in gaan zitten. :grin:
Dat zou betekenen dat ik hier uit het natte en koude steeds onaantrekkelijker kikkerlandje weg zou zijn. :wink:
 
@ Erna. Ja, dat zou natuurlijk ook nog kunnen want ik ben superfit.

@ Axel, eh, 't is hier momenteel ook net NL, nat en een beetje koud. Maar eh, kom maar op. Zal je nog vies tegenvallen om mij in je koffer mee te moeten zeulen :grin:
 
Ben wel wat gewend.Zou het er toch voor over hebben, maar helaas moet in ieder geval ik nog een tijdeje wachten.
Lekker hier in het bos wandelen, achter elkaar aan na even in de rij gewacht te hebben om dat ene slootje over te steken.Even op het terras nog wat drinken, wel zittend op een muurtje want het terras is vol.

Daar zal ik het nog even mee moeten doen  :cry:
 
Aaaaach, ik leef met je mee hoor. Ken het gevoel :smile:. Volgende keer dan maar? Ik ga vast nog wel een keer heen :grin:.

Nog maximaal 7 dagen werken en dat OFF I go to Tassie, YIEIEIEIHAAAAAA
 
Heel veel plezier in ieder geval.
Geniet van de geweldige uitzichten, pencil pines en de rest.

Over een tijdje als wij die kant op komen wil ik je wel gidsen :smile:

Met of zonder je in de rugzak :wink:
 
Dank je wel, gaat vast wel lukken met dat genieten. En je mag me best gidsen een volgende keer en dan ga ik in je rugzak :grin:.
 
[quote author=carlijnaxel link=topic=8255.msg109988#msg109988 date=1202077753]
Wat zou ik graag met je meewandelen.Maar helaas gaat dat niet lukken.

Heb al wel een aantal (meerdaagse) schitterende wandelingen gemaakt.
Tarn shells (mt Field) is heel goed te doen in een dag.
Een absolute aanrader ( maar dit hebben wij in 3 dagen gedaan) zijn de Walls off Jerusalem.

Zo kan ik nog wel doorgaan, als je tips wilt laat het maar weten. Wij lopen best veel als we in Tassie zijn, en de meeste tochten hebben we op advies van een aantal locals gemaakt en die kennen vaak de mooiste plekjes.

Groetjes Axel
[/quote]

Wat grappig, Walls of Jerusalem ben ik ook heen gelopen. Dag 1 heen, daar slapen, dag 2 terug. Was erg gaaf.. :) Niet al te zware toch overigens.
 
Het is een van de mooiste tochten die ik gemaakt heb
Op dag 1 hebben wij de tent op de vlonders opgezet (pas om 12 uur vertrokken).Dag 2 helemaal naar boven en bij de hut recht naar beneden naar het meer en zo op dag 3 weer richting parkeerplaats.
Alleen het deel van de hut naar het meer was zonder pad, dus nog echt door de wildernis.
Wel heel mooi en leuk.
 
Erna, als het goed is ben je op pad!!!

heel veel plezier, en tegen spierpijn gewoon tijgerbalsem smeren!!

auk
 
Ik ben op Tazzie nog bijna verdwaald..  :roll: in de bushbush..  :| was even niet zo leuk..  :shock: en was nog alleen ook!  :cry:

Maar ik zit hier thuis op de bank, dus alles is denk ik goed gekomen..  :up:
 
Hoi Erna,

Ben je al op Tassie? Veel plezier! Ik heb je een pm gestuurd met wat ik gedaan heb. Misschien heb je er iets aan.

Henriette
 
Ja, 'k ben inmiddels op Tassie. Heb er net één dag op zitten hier. Morgen ga ik mijn eerste lange wandeling maken naar Winterbrook Falls. Vandaag een autoritje gemaakt naar Gunns Plains Caves en Leven Canyon.
'k Was nog te gaar van de bootreis om vandaag al een lange tocht te maken maar al met al heb ik toch nog heel wat gelopen vandaag.

Nog twee nachten in Penguin en dan verkas ik naar Stanley of Arthur River, daar ben ik nog niet helemaal uit.

Erna
 
Heel veel plezier! Het zal wel perfect wandelweer zijn daar!
Ik kijk alweer uit naar je update!

Groetjes Lin
 
@ Lin, ja hoor, morgen weer perfect wandelweer, 24 graden en een lekker briesje.

Het stikt hier trouwens van de Nederlanders op Tassie. Ben nu in Penguin, dorpje met 3000 inwoners, schijnt een hele grote Dutch Community te hebben. De Dutchies hebben hier zelfs een heuse hollandse Wipmolen gebouwd, klein weliswaar, maar wel een mooi gezicht.
Ben ik vanochtend in Henk's supermarkt. Henk met een E dus dat moet wel een Nederlander zijn. Ja hoor, Henk is een Nederlander die al 20 jaar op Tassie woont en al 18 jaar de supermarkt runt. Hij is een Drent van oorsprong. Nou, kan het nog gekker? Wij zijn de laatste 10 jaar ook Drenten geweest. Kleine wereld.

Erna
 
Wij hebben in 2002 in Stanley overnacht in het plaatselijk motel. Was trouwens prima locatie voor overnachting. De naam weet ik even niet meer.
De Nederlandse vrouw van de eigenaar was toen in Nederland op een trouwerij in onze woonplaats.
Over toeval en een kleine wereld gesproken.


Groet Gerrit
 
Grappig hè dat de wereld zo klein is. Ik verbaas me er vaak over maar vind het ook leuk.

Ben net terug van een dagje wandelen (en nu alweer achter de computer, hoezo Xpdite verslaafd?). Ben naar Winterbrook Falls geweest. Tochtje van 3,5 uur retour door een regenwoud naar de waterval. Leuke wandeling maar de waterval was wat miezerig, al was hij wel hoog.

Later de Guide Falls bij Ridgley (bij Burnie) nog bezocht, die was veel mooier om te zien.

Groetjes,
Erna
 
tsja dat is geen wonder, het heeft hier dit jaar wel errug weinig geregend.  :roll:

Maar eh er is nog veel meer te zien hoor ik ben erg benieuwd naar de rest.

Mariette
 
Back
Top