Wanted down under op de BBC1

Sjacka

XPdite Sponsor
Vandaag een dagje vrij en voor de eerste keer het programma "Wanted down under" gezien op de BBC1.
Erg leuk om te zien hoe gezinnen een weekje australie of new zealand ervaren om vervolgens een beslissing te nemen over wel of niet emigreren.

Volgens mij dagelijks om 10.15.
 
De vorige serie heb ik ook voor en groot deel gezien.
Ze gingen naar een grote stad: sydney, perth, brisbane, adelaide.
Dan kregen ze filmpjes te zien en mochten ze kiezen uit: rural, city of beach life om een weekje te gaan wonen en werken.

En dan vervolgens kiezen voor Oz of Uk

Was altijd wel leuk om te zien inderdaad.

en 't zijn  inderdaad nieuwe afleveringen.
 
het zijn inderdaad nieuwe, maar ook sinds gister een verslag van mensen die vorig jaar in het programma zaten om te kijken wat ze hebben gedaan na de opname van de serie.
Erg leuk om te zien wat ze nu doen , en of ze daadwerkelijk zijn geemigreerd.

groetjes Manja :smile:
 
Ik zal het eens op gaan nemen!
Ik heb laatst een stukje gezien en inderdaad erg leuk programma
 
Nou dat was eens even toevallig! Ik had de aflevering van gisteren ochtend opgenomen en lag het gisteren avond in bed te kijken, en die familie ging toevallig in Adelaide kijken! (waar ik waarschijnlijk ook mijn stage ga doen). Erg leuk, want zo kan je meteen wat meer van de stad zien en ook de huizenprijzen zijn leuk om te weten.
Raad het iedereen aan om te kijken! zo kun je ook meteen de verschillende steden een beetje met elkaar vergelijken.
 
is deze serie ook op internet ergens terug te zien? opnemen kan ik namelijk niet en de baas wil me graag hier op werk hebben  :lol:

Ok, sorry, even zelf kijken en gevonden op de site van de bbc. Weet iemand een goeie ip blokker? De video's zijn namelijk alleen te bekijken met een uk ip adres.
 
Er staan wel torrents op het internet die je kan downloaden van wat ik zo snel heb gezien.
Volgens mij zijn ze nu met seizoen 3 bezig.

Ik ga iig wel wat oudere afleveringen downloaden.

Groet,

Roland
 
Hee roland,
Ik heb een dvd recorder, dus ik kan ook best alles opnemen op dvd en naar je toe sturen. Ik weet niet of je nog in Nederland bent of in Australie woont?
Groetjes!
 
Bedankt voor het aanbod, maar wij hebben een digi-corder waarmee we ook kunnen opnemen op HDD.
Helaas zit er geen brander in, dus kunnen het verder niet branden op dvd.

Groet,

Roland
 
hoe werkt dat met die torrents eigenlijk.. ik heb ondertussen wel een programma gedownload (bits torrents oid), maar waar kan ik dan de programma's vinden (om te downloaden) en waar moet ik op letten? Kost het over het algemeen geld om die programma's te downloaden? Zo ja, waaraan kan ik het zien? En hoe zit het met virussen (is het redelijk virus vrij of is het echt oppassen..).
En in wat voor opzicht is een programma zoals 'limewire' anders dan bitz torrents?

Sorry, veel vragen..

En .. ook weer lekker off-topic.. ik zit nu serieus te overwegen om een DVD recorder te kopen.. ik ben niet iemand die veel en vaak opneemt, het meeste is toch voor mijn werk (docent), dus het moet werken voor een betaalbare prijs.. suggesties? Of is het ook mogelijk het via een video te doen en het dan via de computer oid om te zetten (zoiets heb ik begrepen).. dus iets met een kabel tussen de video en de laptop.. is dit idd mogelijk en wat heb ik daarvoor nodig..
 
NOg even een aanvulling.. dat laatste zou ook mogelijk moeten zijn tussen een digitale ontvanger (oid) van de digitale TV en bijv. de computer zodat je het dan kunt branden. Misschien bedoelt Quinox dat ook wel... Maar zoals jullie al lezen uit mijn stukje.. ik ben niet zo bekend op dit gebied...
 
Sorry Roland.. ik heb een foutje gemaakt. Het aanbod was natuurlijk voor shuter street.  :lol:

Alie, ik zou je aanraden om een digitaal kastje te nemen waar een harde schijf op zit. Thuis hebben wij die beneden staan en ik zou echt niet meer zonder kunnen! Ik weet niet of je erg technisch bent, maar iedereen zal dat systeem snappen. Als je op 'guide' drukt, dan kom je in de tvgids, en dan ga je gewoon naar de zender waar het programma komt, en naar de tijd, en dan druk je op opnemen. Heel handig dus. Je hoeft niet moeilijk te doen met tijd instellingen etc, en je hebt meteen een tv gids, zodat je niet hoeft te zappen maar in 1x kunt zien wat er op dat moment op tv is.
Ik weet niet waarom je het graag op je pc zou willen hebben, maar dat kan in ieder geval niet met een dvd recorder die alleen een harde schijf heeft. Dan moet je een dvd recorder hebben met dvd brander (en evt harde schijf).
Van video band overzetten naar je computer of een dvd duurt best wel lang en is denk ik heel onhandig..

Kosten van programmas downloaden kunnen verschillen. Ik heb zelf een download programma waarmee je software gratis kunt downloaden. Je werkt dan met NZB bestanden die je 'uitpakt' met Grabit. Voor dat Grabit programma betaald mijn vader volgens mij wel weer minimale kosten per maand..

Hoop dat je zo wat meer info hebt..
 
Thx voor het aanbod Gwen. Ben nu nog even op zoek naar torrents en als dat niet lukt hou ik me aanbevolen. Ik zit trouwens in nederland  :x

Ik heb wel torrents gevonden via btjunkie.com, maar die zijn afgesloten en kan je niet gebruiken. Kom wel de oude serie tegen, maar die heb ik natuurlijk al gezien. Dus als iemand season 3 tegenkomt en de link hier zou willen plaatsen graag.

Alie, bittorrent of utorrent zijn bekende programma's (en gratis) om torrents mee te downloaden. Een torrent is eigenlijk gewoon een soort linkje tussen dat programma en de plek waar je de download vandaan haalt. Ik ben er nog niet vaak virussen op tegen gekomen en als ze er waren haalde mn virusscanner die eruit. Gebruik het al jaren, ideaal!!
 
Shuter street en Gwen, bedankt!
Gwen, ik wil het om de volgende reden op DVD hebben.. zoals gemeld werk ik als (taal)docent. Nu heb ik op mijn nieuwe lesrooster gezien dat ik komende periode een aantal keer in een lokaal met beamer en vaste geluidsinstallatie zit (jippie!) niks is vervelender dan voor een paar minuten met TV's gaan slepen (te zwaar om alleen over de drempel te krijgen) en vaak zijn alle kabels eruit getrokken (ze staan op de gangen) of doet iets het niet. Het komt er op neer dat voor 5 a 10 minuten je echt wel 20 minuten kwijt bent..
Maar.. elk lokaal heeft een computer en als je computer, beamer en vast geluidsinstallatie op elkaar aansluit kun je best wel wat leuke dingen doen (als youtube open mag en WMP eindelijk gaat werken...). Het is zoiets als een interactief whiteboard. Maar.. ik moet nu wel gebruik van DVD's gaan maken ipv videobanden.. Qua technische dingen.. ik weet wel veel van educatieve software en het maken van allerlei educatieve programmatjes (en limewire  :p) maar heb mij eigenlijk nog nooit in de rest verdiept.. maar het wordt toch wel eens tijd..  :wink:
Maar ik zal 't eens uitproberen..Dat van 'guide' ken ik, maar bij mij (nog) geen opname knop gezien, maar ook nog niet echt naar gekeken (ik heb 't net..) maar ik wist dat zoiets bestond. Dus mocht iemand nog een tip hebben hoe ik iets van TV op een DVD krijg (op een goedkope manier)..
 
Hee Alie!
Dan zou ik inderdaad gewoon gaan voor een dvd recorder met dvd brander en harde schijf. Op die manier kun je op dvd opnemen wat je mee wilt nemen, en op de harde schijf wat je gewoon lekker thuis wil kijken. Je kunt thuis natuurlijk ook op dvd kijken, maar een harde schijf zal je schelen aan dvdtjes-kosten.
Ik zal eens voor je opzoeken of de dvd recorder die ik heb nog te koop is en hoe duur die is. Die is namelijk heel goed en makkelijk.
Groetjes!
 
Back
Top