Wanted down under op de BBC1

[quote author=Tekkel link=topic=8207.msg130720#msg130720 date=1232200677]
[quote author=skippie link=topic=8207.msg130707#msg130707 date=1232189623]
Zou ook wel leuk zijn om te zien hoe het gaat met de mensen die er echt al wonen, hoe het ze bevalt.
[/quote]
Die zijn er ook, dat zijn de "Revisited" afleveringen.

Bart
[/quote]

Ah! leuk, ik hoop dat ze die hierna uitzenden.
 
ok melbourne gevonden, deel 3 van season 3. Wel een beetje vreemd dat ze niet wisten dat de huizen in Melbourne ook gewoon echt duur zijn........... De mensen die hier aan meedoen zijn volgens mij niet echt goed voorbereid en hebben zich totaal nog niet verdiept in wat ze willen gaan doen.
 
[quote author=Shuter Street link=topic=8207.msg130765#msg130765 date=1232307172]
ok melbourne gevonden, deel 3 van season 3. Wel een beetje vreemd dat ze niet wisten dat de huizen in Melbourne ook gewoon echt duur zijn........... De mensen die hier aan meedoen zijn volgens mij niet echt goed voorbereid en hebben zich totaal nog niet verdiept in wat ze willen gaan doen.
[/quote]

Dat valt wel op he.. Bijna geen enkele familie stemt dan ook unaniem voor australie of nieuw zeeland..
Veel ook met kinderen in een puberende leeftijd die totaal al niet willen verhuizen, en ze zijn meestal zelfs nog nooit daar op vakantie geweest..
Maar ik kijk het programma meer om de australische beelden en om zelf een beter idee te krijgen van de huizenprijzen in de verschillende steden  :grin:
Leerzaam hoor.. TV
 
Back
Top