Wanted down under op de BBC1

Ik heb op marktplaats een ad gevonden met precies degene die ik heb
http://link.marktplaats.nl/219150531

Ik heb even 100 euro geboden om te kijken hoe daar op gereageerd wordt. Dat is het handige van marktplaats.. gewoon bieden, en als je het toch niet wil ook geen probleem. Ik weet niet hoeveel je ongeveer uit zou willen geven. Als je dat ongeveer weet kan ik wel even kijken wat je allemaal kunt krijgen en wat ook nog degelijk is.
 
Bedankt Roland!!! Er staat al wat te downloaden hier.

Ik heb een tijdje terug voor mn moeder een dvd recorder van LG op de kop getikt via marktplaats. De postcode loterij had die als prijs en blijkbaar hoefde veel mensen m niet. Voor 75 euro had ik een spiksplinternieuwe hard disc recorder, nog in een onuitgepakte doos. Heb er nog spijt van dat ik er zelf ook niet eentje ergens vandaan gehaald heb. Toch wel handig zo'n ding.

Zie nu pas het bericht van Gwen  :grin: Marktplaats echt ideaal. Die SOny staat in hazerswoude dorp, das hier om de hoek  :wink:
 
Hihi We all love marktplaats!!  :grin:
Ik heb even verder zitten zoeken, en degene die ik heb is een 'oud' model, dus niet meer nieuw te koop. Op internet kan ik zo snel ook geen nieuwe dvd recorders vinden van een bekend (goed) merk die onder de 150/200 euro liggen. Die dingen kosten dus best nog wel wat centjes. Ik zou als ik jouw was Shuter Street even heel boos aankijken dat hij niet aan jouw heeft gedacht!!  :thinking: :lmao:
 
@ Gwen
Een Sony 510?????
Wij hebben de RDR-HX 710 en ik ben er helemaal klaar mee, wat een K.....beeld.
Hij hangt aan een digitale decoder van Samsung.
Het eerste jaar goed beeld, tegenwoordig hebben we bij alles wat we opnemen een rode gloed boven in het beeld.
En de laatste tijd trekken er horizontale (overbelichte?) velden over het beeld als hij aan staat.

Of de volgende weer een Sony wordt????

Ik heb er trouwens nog wel een zootje WDU afleveringen op staan (met rode gloed :p)

Bart
 
Die LG is goed, hoor geen klachten tenminste haha. En heb er zelf ook wel is naar gekeken. Het is deze: http://link.marktplaats.nl/220717280 Staan er nog wel een aantal op. Voordeel is dat ie voor een redelijke prijs te koop is.

En tja sorry niet an je gedacht, ben zelfs mezelf vergeten  :roll:

Ow en hij hier is een zij hoor :naughty2:. Saskia is de echte naam hahaha.
 
Hihi .. oei dat klinkt niet goed!
Ik heb mijn dvd recorder niet in combinatie met een digitale decoder, omdat hij op mijn kamer staat, en ik het daar nog niet zo luxe heb  :roll:

Wij hebben deze dvd recorder nu ongeveer 2 of 3 jaar, en ik heb er zelf totaal geen problemen mee. Heb toevallig gisteren nog iets zitten kijken wat ik had opgenomen, en zonder rode gloed hoor.
Is die rode gloed bij jullie op de harde schijf of op dvd?

Ik denk dat er gewoon een foutje zit in jullie ding zelf, of Sony is gewoon door de jaren in kwaliteit achteruit gegaan  :grin:

[quote author=Shuter Street link=topic=8207.msg130522#msg130522 date=1231964863]
Die LG is goed, hoor geen klachten tenminste haha. En heb er zelf ook wel is naar gekeken. Het is deze: http://link.marktplaats.nl/220717280 Staan er nog wel een aantal op. Voordeel is dat ie voor een redelijke prijs te koop is.

En tja sorry niet an je gedacht, ben zelfs mezelf vergeten  :roll:

Ow en hij hier is een zij hoor :naughty2:. Saskia is de echte naam hahaha.
[/quote]
Hihi.. Oops  :| Vergeef me  :lol:
 
geeft niet hoor, kan je ook niet ruiken aan mn username hier.

Hmmmm een rode gloed op het beeld....... Weet je zeker dat je niet een paar wijntjes teveel op had  :drink: hahaha
 
Hihi  :grin:
En hoe verklaar je de overbelichte horizontale strepen dan?? Geesten op het beeld? :speechless: :donttell:
 
[quote author=Gwen link=topic=8207.msg130525#msg130525 date=1231965216]
Hihi  :grin:
En hoe verklaar je de overbelichte horizontale strepen dan?? Geesten op het beeld? :speechless: :donttell:
[/quote]

wodka red bull  :flying: :lol1:
 
Nee, geen wijn hoor, al gaat een glaasje Yellowtail er wel in bij mij :lol:
Ook geen Wodka Red Bull, raar spul trouwens die Red Bull, daar heb ik eens een hele rare droom aan overgehouden :|

De gloed zit alleen de bovenkant, hij neemt het op en zet het ook op DVD.
Als je met de recorder meekijkt zie je het al.
Het zijn trouwens verticale strepen, die horizontaal door het beeld schuiven.
En dan het geluid,als je 'm aanzet dimt meteen het geluid en dat komt heel langzaam weer terug.

Dat ik dat ding nog niet uit het raam geflikkert heb, tis een raadsel :?
Ach, hij is eigenlijk onmisbaar geworden, met z'n pauzeknop.

Bart
 
als zoiets strepen gaat geven dan ist meestal niet goed en rijp voor de schroothoop. Wel een beetje jammer natuurlijk als je m nog niet zo lang hebt. Sony moet toch veel langer meekunnen.

Kreeg je vleugels in droom haha. Alhoewel dat willen we misschien ook wel niet weten  :grin:
 
[quote author=Shuter Street link=topic=8207.msg130529#msg130529 date=1231965995]
Kreeg je vleugels in droom haha. Alhoewel dat willen we misschien ook wel niet weten  :grin:
[/quote]
Neuh, ik was overdag in Artis geweest met Boris en 's avonds een paar Red Bulls en 3 biertjes.
Ik geloof dat ik in die droom zo'n beetje opgevreten werd door de leeuwen uit Artis, very weird.

Bart
 
THanks voor jullie adviezen, ik zal even goed om me heen kijken qua merken en prijzen en dergelijke.. ik denk dat ik maar niet voor de sony ga  :|

Tekkel: misschien je DVD recorder wat red bull voeren  :grin:  vliegt ie misschien het raam wel uit  :grin:
 
[quote author=Shuter Street link=topic=8207.msg130526#msg130526 date=1231965360]
[quote author=Gwen link=topic=8207.msg130525#msg130525 date=1231965216]
Hihi  :grin:
En hoe verklaar je de overbelichte horizontale strepen dan?? Geesten op het beeld? :speechless: :donttell:
[/quote]

wodka red bull  :flying: :lol1:
[/quote]


Dat is zoooooo lekker!!  :cheers: :hang:
 
[quote author=Alie Bosma link=topic=8207.msg130538#msg130538 date=1231966742]
THanks voor jullie adviezen, ik zal even goed om me heen kijken qua merken en prijzen en dergelijke.. ik denk dat ik maar niet voor de sony ga  :|
[/quote]

Sony is normaal echt een heel goed merk hoor! Gewoon een productiefoutje waarschijnlijk..
Maar anders eens lekker bij de media markt ofzo langsgaan, hebben ze groot assortiment. Kun je goed vergelijken. Alleen nieuwprijzen zijn wel echt een stuk hoger dan ik verwacht had. Weet niet of het jouw meegevallen is, maar ik ben blij dat ik de mijne van papa gehad heb! En nee ik ben niet verwend en nee wij zijn niet rijk  :lol: Papa houdt gewoon van snufjes, en aangezien hij nu weer iets nieuws gekocht had wat hetzelfde kon als de oude, en nog meer, heb ik de oude gehad  :roll:
 
Back to topic..... :wink:

Ben pas vanaf eergister aant kijken, maar hebben we nu alles van Oz al gemist? want het gaat nu over NZ...
Misschien wisselt het, hopelijk komt Brissie nog voorbij....
Zou ook wel leuk zijn om te zien hoe het gaat met de mensen die er echt al wonen, hoe het ze bevalt.
 
[quote author=skippie link=topic=8207.msg130707#msg130707 date=1232189623]
Back to topic..... :wink:

Ben pas vanaf eergister aant kijken, maar hebben we nu alles van Oz al gemist? want het gaat nu over NZ...
Misschien wisselt het, hopelijk komt Brissie nog voorbij....
Zou ook wel leuk zijn om te zien hoe het gaat met de mensen die er echt al wonen, hoe het ze bevalt.
[/quote]

Als het goed is wisselt het elke keer..
 
[quote author=skippie link=topic=8207.msg130707#msg130707 date=1232189623]
Zou ook wel leuk zijn om te zien hoe het gaat met de mensen die er echt al wonen, hoe het ze bevalt.
[/quote]
Die zijn er ook, dat zijn de "Revisited" afleveringen.

Bart
 
Ik heb 1 aflevering gedownload en gekeken. Die ging over Darwin met de standaard keuze. Maar ja beachlife in Darwin.... duurde een half uur voordat ze is vertelde dat je er natuurlijk niet in zee kan zwemmen  :lol: Wel weer leuk om de omgeving daar te zien.

Weet iemand of er een aflevering over melbourne is en welke? Die kan ik dan als eerste even downloaden haha.
 
Back
Top