wat is jullie beroep?

1) wat zijn /waren jullie banen in Nederland?
E(m) business analyst IT en E(v) student communicatiemanagement

2) stond die op de sol/mod lijst
Business analyst IT op de SOL en ik lift lekker mee als studentje  :wink:

3) zo nee, wat heb je toen gedaan?
N/a

4) hoe lang bezig voor echt de stap gezet te hebben
7 maanden, maar moeten wachten met verzenden eerste gedeelte visa aanvraag tot omdat E (m) anders te kort kwam in werkervaring. IELTS achter de rug en nu net online application de deur uit!  :up:

5) jullie leeftijd
E (m) is 28 en ikzelf 25
 
Wat zijn onze banen in nederland: ik: productie medewerker, maar in opleiding voor med. secr.werk
                                              mijn man: vrachtwagenchauffeur
Staan deze beroepen op de MODL lijst: voor beiden geldt: niet op de lijst maar er is wel veel vraag naar
                                               chauffeurs en medisch receptionistes
Zo, nee wat heb je toen gedaan: niks, mijn man is australier dus het maakt niet uit welk beroep ik heb.
                                              Ik kan zonder problemen een partnervisum krijgen.
Hoe lang heeft het geduurd voor de stap werd gezet:Heel lang; we zijn ruim 11 jaar samen en het heeft altijd
                                              al in ons hoofd gespeeld om te vertrekken; de laatste tijd iets meer maar ik
                                              ben er nog steeds niet van overtuigd of we het moeten doen.
Onze leeftijden                          ik ben 32, mijn man is 40 en onze kinderen zijn 4 jaar en 15 maanden, ik denk
                                              de kinderen, vooral de oudste, zich het snelst aanpast, na mijn man dan.
 
1) wat zijn jullie banen in Nederland:
Rimko ( de aanvrager ) is zelfstandig tegelzetter. Ik, medisch receptioniste/telefoniste.

2)stond die op de sol/mod lijst:
Ja van Rimko:wall and floor tiler.

3) zo nee, wat heb je toen gedaan?
NVT

4) hoe lang bezig voor echt de stap gezet te hebben?
Mwah, op zich een paar maanden.Maar we hadden het er al jaren over, alleen wisten we toen nog niet precies waar we naar toe wilde, en toen we het wel wisten zaten we met een huis wat niet verkocht wilde worden.Daardoor hebben we langer gewacht want we wilde perse eerst dat huis kwijt zijn voor we zouden starten met de aanvraag.

5) jullie leeftijd:
Allebei 35
 
1) wat zijn jullie banen in België: Industrieel bouwkundig ingenieur en zij studeert binnenkort af als Handelsingenieur

2)stond die op de sol/mod lijst: SOL zeker , MODL nog twijfel of ik industrial of civil engineer ben..ben aan het uitzoeken welke vertaling de juiste is

3) zo nee, wat heb je toen gedaan? proberen een 7 te halen op alle IELTS onderdelen, dan terug genoeg punten

4) hoe lang bezig voor echt de stap gezet te hebben? nu 1,5 maand bezig met alles uit te zoeken, nu willen we het zo snel mogelijk in gang zetten

5) jullie leeftijd:

25 en 23
 
1) wat zijn jullie banen in Nederland:
Sr Communicatieadviseur (SOL: Public Relations Officer) en IT'er (support)

2)stond die op de sol/mod lijst:
Beiden op SOL (50 pt en 40 pt), niet op MODL of CSL

3) zo nee, wat heb je toen gedaan?
NVT

4) hoe lang bezig voor echt de stap gezet te hebben?
Ongeveer vier jaar..sinds terugkomst wereldreis in 2004 tot januari 2008 

5) jullie leeftijd:
Beiden 38 jr
 
Back
Top