kruisje
Member
De info is soms echt verwarrend, wat ik pas wist toen ik eenmaal hier was, is dat je riet wat altijd binnen heeft gestaan geen probleem is, onze verhuizer raadde ons het echter af, dus niet meegenomen, spijt!
Je weet het soms echt niet meer, alle pakketjes wat ik uit Nederland krijg toegestuurd wordt gecontroleerd.
En een kind wat een envelop met gras uit onze oude woonplaats stuurt van het veld waar de kids altijd met elkaar speelden (ja ja leuk idee) komt zo door, niks aan de hand, :lol: :lol:
Bij onze container is alles gecheckt, alles bekeken en uitelkaar gehaald, tot aan schoenhakken toe eraf gehaald,en lijstjes kapotgemaakt en tv weer verkeerd in elkaar gezet, waarschijnlijk was ik zo correct en netjes bezig geweest dat het argwaan aan trok.
Dus mijn idee is, doe ook maar weer niet te netjes,
Een ander let ff niet op en verhuisd haar kaktus met de container mee niks aan de hand,
OMG!!!!
Van Bloodpressure gesproken!! :-(
Dat kan toch niet waar zijn, alles ontmantelen??? En waarom doen ze dat niet bij iedereen? Dat ben ik nog niet tegengekomen, dat een TV wordt uiteengehaald...
Man o man, het is van goed uit te kijken, maar toch gewoon je gezond verstand te gebruiken!