wat neem je mee, wat niet....?

Wij hadden sowieso meer dan een halve container en dan kan het uit om hem maar helemaal vol te gooien.
We gaan nu dus echt oude spullen verkopen, nieuwe van marktplaats halen en zo een mooie inrichting verzamelen om mee te nemen naar OZ. :up:
Erg leuk om te doen. :wink:

nou als je pecht hebt, heb je pech, bij ons was alles brand en brand schoon in de container en die werd toch echt helemaal overhoop gehaald, dingen uitelkaar gehaald en weer verkeerd gemonteerd, allemaal voor niets, kostte ons 2 weken langer wachten op container en zij hadden verkeerd gegokt. :grin:
wij hebben ons plasmascherm wel meegenomen en die doet het na 2 jaar nog steeds helemaal perfect.

Plasma? what the hell is that? Ik neem echt onze LCD niet mee van 5 jaar oud!
Doe mij straks maar die 150cm 3d led tv
grin.gif
grin.gif

Plasma? what the hell is that? Ik neem echt onze LCD niet mee van 5 jaar oud!
Doe mij straks maar die 150cm 3d led tv :grin::grin:

Wij willen onze (vuil :grin:) container wel ter beschikking stellen. :up:

Wij hebben nog een gewone tv met zo'n mooie dikke beeldbuis erachter. :grin:
LED, LCD, Plasma, geen idee wat dat is, we hebben alleen zo'n plat ding op de slaapkamer, omdat ik die geerft heb. :grin:
Geen idee welke van de drie dat ding is.

grin.gif
grin.gif
Er zijn al zoveel mensen die al lopen te loeren op onze spullen..maar heb mijn omatje beloofd dat ze de LCD mocht, aangezien ze toch de hele dag series kijkt
grin.gif

Wil jullie nog even helpen herinneren dat je een lekkere tuinset moet meenemen met stoelen met verstelbare rugleuning en kussens want die zijn hier bijna niet te krijgen en kussens zijn hartstikke duur en hartstikke saai! :huh:

Heel jammer dat ik dat zelf niet heb gedaan!

als je in Oz wat leuks wilt kopen, kun je het best eerst even online surfen, dan kom je de leukste winkels tegen, of online bestellen of je vindt de leukere zaken bij jou in de buurt,anders ben je al snel geneigd om alleen bij de Bunnings te kijken en ze hebben zulke leuke dingen hier, het kan niet op.

Het eerste wat we aanschaffen als we daar zijn is het masterchef boek van de tweede serie.
Adam en Callum hebben we op de voet gevolgd. ;-)

Leuke site, ga ik eens even op neuzen! :up:

Back