Ja, zo kan het natuurlijk ook!Silvia said:Wij hadden het probleem dat we $160.00 per week moesten betalen voor de huur. We hebben toen besloten om te gaan kopen en we betalen nu maar $125.00 per week. Is nog beter ook
Silvia said:Ons huisje
Keuken
Eetkamer
Woonkamer
4 Slaapkamers
Studie kamer
3 auto garage
1 Boot garage
2 badkamers
BBQ area
Bar area
Was ruimte
Totale ruimte 900m2
En dat alles voor maar $103,000 2 jaar geleden. (Toen zag het er wel even anders uit) Gelukkig heb ik een handige man en schoonvader. Waarde op dit moment rond de $160,000.
Silvia said:Ons huisje
Keuken
Eetkamer
Woonkamer
4 Slaapkamers
Studie kamer
3 auto garage
1 Boot garage
2 badkamers
BBQ area
Bar area
Was ruimte
Totale ruimte 900m2
En dat alles voor maar $103,000 2 jaar geleden. (Toen zag het er wel even anders uit) Gelukkig heb ik een handige man en schoonvader. Waarde op dit moment rond de $160,000.
[/img]
Amulya said:Daar wonen jullie ook al echt?
Sander said:Huisje? Huisje? Een kast van een huis zul je bedoelen!? 3 auto garage + boot garage....!!!! En dat is nu 160.000 waard...WOW. Dus het scheelt wel degelijk als je niet in een grote stad gaat wonen...
LOL! Ach, zolang het forum niet uit z'n voegen wordt getrokken door de breedte van de foto, vind ik het niet zo erg :wink:.Silvia said:Sorry Lost kan foto niet kleiner krijgen van het internet.
:lol: Net veranderd maar nu is ie wel erg klein. Ach ja gaat om het idee
Rob Breumelhof said:Hoi Neeltje,
kijk maar op onze website. dan krijg je een idee hoe het ons de eerste 6 maanden is vergaan.
groeten,
Rob
Neeltje said:Rob Breumelhof said:Hoi Neeltje,
kijk maar op onze website. dan krijg je een idee hoe het ons de eerste 6 maanden is vergaan.
groeten,
Rob
Hallo Rob!
Toevallig had ik al een groot deel van jullie verslag gelezen. Echt ontzettend leuk! (ik heb wel stukjes overgeslagen hoor, was zooo veel).
Weet jij (of iemand anders) misschien nog meer van dit soort sites? Ik ben namelijk erg nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen.
Groetjes Neeltje
heidi said:ik zie veel huizen met 3 slaapkamers voor 200 ausd per week, 1000 is wel erg veel en ik ben het ook niet tegen gekomen
groetjes heidi