Was ik nog vergeten ik zou het ook wel prettig vinden om een werkplaats voor manlief erbij te hebben aangezien hij nu regelmatig in de woonkamer staat te klussen.(enigste plekje met schaduw)
Oh ja en wij hebben een zelfgemaakte BBQ van bakstenen buiten tevens te gebruiken als kampvuurplaats,erg makkelijk moet ik zeggen want je kan er ook prima een vuurtje in stoken als je het koud hebt en er lekker bij gaan zitten.
Nu gebruiken we hem niet aangezien het of te droog is buiten of het regent.
Maar toen het zo koud was een paar maanden terug was het echt ideaal.
[quote author=Sas link=topic=2999.msg37835#msg37835 date=1132829854]
Was ik nog vergeten ik zou het ook wel prettig vinden om een werkplaats voor manlief erbij te hebben aangezien hij nu regelmatig in de woonkamer staat te klussen.(enigste plekje met schaduw)
[/quote]
Ik heb in Oz ooit een boekje gezien dat heette: a man and his shed...
Voor mij is 1 van de vele redenen dat ik naar Oz wil, ook dat ik genoeg ruimte heb om een echte mooie toolshed te bouwen.
Met 1 kant ruikend naar versgeschaafd hout, en de andere kant ruikend naar benzine en brandend rubber..... :lol:
Eh; sorry hoor, maar ik heb de laatste tijd echt een soort van woonobsessie. Ik ben gewoon zo ontzettend met huizen bezig. Vooral vrijstaande huizen trekken enorm mijn aandacht. Uiteraard geen villa's die onbetaalbaar zijn, maar leuke comfortabele vrijstaande huizen met een mooie ruime tuin en het liefst ook nog in de natuur (en zover mogelijk weg van grote wegen; bah). Natuurlijk kun je in Nederland in bepaalde dorpen zo wonen, maar het is hier toch wel vrij moeilijk. Meestal ben je hier toch aangewezen op een rijtjeswoning of appartement (in de stad dan). Daarom boeien al die verhalen mij ook zo over het wonen in Australie. Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jullie eigenlijk zouden willen wonen. Buiten de stad? Of in een buitenwijk? In een grote stad (Sydney, Melbourne etc), middelgrote stad (Brisbane, Adelaide, Perth etc), kleinere stad (Cairns, Newcastle etc) of in een dorp? Als ik de verhalen hier zo lees over huizen dan lijkt het mij toch moeilijk om iets in een stad te betrekken. Maar ik kan me vergissen omdat ik natuurlijk de steden hier (in mijn geval dus voornamelijk Groningen) gewend ben.
P.S. Ben alweer over de 200 posts heen zie ik. Gaat vlot hoor hier
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.