We hebben 'em !!!

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

PROFICIAT !!!

Veel geluk met de voorbereidingen en geniet van jullie uitstapje naar Berlijn !

groetjes

ines

[quote author=CarolaH link=topic=6669.msg83353#msg83353 date=1173171627]
Goedemorgen!

Na een avond McLouds Daughters, hebben we besloten welke verhuizer we gaan inhuren. Het wordt Kuiper  (www.kuiperbv.nl), omdat we daar een goed gevoel over hebben en ze hadden ook nog de goedkoopste offerte waarin al onze wensen/eisen in verwerkt waren.

Weer een stapje verder....

Groeten,
Carola
[/quote]

Daar had je vast ook echt een avondje Mcleod's voor nodig  :grin:
Goed te horen dat jullie er druk mee bezig zijn. Voor je het weet is het zover!

Na zaterdagavond er toch wel achter gekomen dat ik behoorlijk achter liep met mcleod's daughters dus vandaar de marathon.

Om tot de keuze voor de verhuizer te komen was het inderdaad niet echt nodig.

Sascha

Hebben jullie een vol=vol container van 30 cub?
En natuurlijk is mijn volgende vraag op wat voor prijs zij dan nu uitkwamen.

Ben ook druk bezig met offertes opvragen, vandaar!

Mariette

Gefeliciteerd hoor!  :up: Wat heerlijk! Veel succes met de laatste zaken te regelen!!!!
Groetjes Francine

@ kallie: Wij hebben een offerte voor 22m3, dus niet voor een vol=vol container. Verder komen wij dan uit op een 20ft container (oid). De offerte is dus gebaseerd op wat we mee willen nemen, wordt het minder dan 22m3 gaat de prijs ook naar beneden en vice versa. Uit mijn hoofd moeten we hiervoor € 5076,- betalen.

We gaan zelf wel zoveel mogelijk de niet-breekbare spullen inpakken, en meubels uit elkaar halen. Zij verzorgen verder de verhuizing van deur tot deur.

Succes met het uitzoeken van een verhuizer!

Groetjes,
Carola

Wij hebben ook het een en ander teruggekregen en het aantrekkelijkst denk ik zeker als het nu vergelijk met jullie is de Gruijter & Co € 6235 voor vol = vol.
En alles d'rop en d'raan. Zelf inpakken scheelt € 60,00

Vorig jaar kwamen wij ook uit op Kuiper waar we toen meen ik iets van 6475 voor een 30m3 kwijt zouden zijn. zelf inpakken scheelde toen € 200,00

Hij heeft toen zo lang op een jawoord moeten wachten dat ik hem nu niet meer durfde te benaderen voor een offerte.

Je begrijpt ws wel dat wij op 30 cub voor die 60 eurie het wel in laten pakken.
Gaan we niet zelf lopen tobben.

Mariette

Gisteren zijn alvast een aantal verhuisdozen afgeleverd, zodat we al kunnen gaan inpakken. Het lijkt lang van te voren (zo'n 3,5 maand voor vertrek) maar ik heb het vermoeden dat we die tijd hard nodig gaan hebben. Gisteren hebben we al een hoop boeken op de studeerkamer ingepakt. Daar komen toch wel wat herinneringen naar boven. Voor we het in de gaten hadden, zaten we al glimlachende door de boeken te bladeren! Tja zo schiet het natuurlijk niet op  :grin:

Vandaag zijn we met onze blog (http://sascha-carola.blogspot.com) gestart. We hebben ook wat historie er op geplaatst (huwelijk, onze reizen door Australie enz). We gaan ons best doen om het bij te houden, zeker als we in Oz zijn. Dat is wel zo leuk voor de familie en vrienden die hier achterblijven!

Groetjes,
Carola

Met boeken door bladeren en ook nog een blog starten kom je natuurlijk niet in Australie!
Nee hoor ziet er goed uit allemaal en ach die laatste 3,5 maand vliegen voorbij.

Succes met alles, Chantal

Veel succes met de andere kamers, hopelijk zijn die inderdaad sneller klaar.  :grin:

Leuke blog ook, je familie en vrienden zullen het zeker leukvinden als jullie die bijhouden.

Groetjes,
Susan

Goedemorgen,

Gisterenmiddag zijn we terug gekomen van een paar daagjes Berlijn. Eindelijk hebben we de felbegeerde sticker in ons paspoort! Toch wel een raar gevoel, het is echt waar we mogen voor altijd in Australië blijven.

Nu nog even een ticket boeken en de laatste loodjes gaan beginnen.
Trouwens: Berlijn is echt een leuke stad. Dus als je je visum kan ophalen, ga lekker een lang weekend daar naartoe  :up:

Groetjes,
Carola

Maar wel heel koud...??? Dat vonden wij zelfs in Oktober (2005) toen we onze sticker gingen halen....

Gefeliciteerd trouwens! Voelt goed he, die sticker?

Lekker he die zekerheid!
Geniet er van en succes met de laatste loodjes :up:

Vooral met inpakken zo te zien zul je daar nog een aardige dobber aan hebben als je je overal in gaat verdiepen :grin:

Mariette

gefeliciteerd met je sticker.

haha lachen he dat inpakken.. ik heb er ook erg lang over gedaan toen ik aan mijn fotoalbums toe was, dat schoot echt niet op. Wel slim dus dat je nu al begint voor je het weet zit je in het vliegtuig.

Succes.

Sinds gisteren weten we ook zeker dat het huis verkocht is, de deadline voor de ontbindende voorwaarden is inmiddels ook verstreken. Als het goed is komt vandaag het 'Verkocht'-bord in de tuin, dus weer een mijlpaal gehaald ;)

Het inpakken vordert gestaag, de werkkamer is bijna klaar. Maar de fotoalbums komen nog, dus dat zal inderdaad nog wel even tijd in beslag nemen. Altijd leuk weer even herinneringen ophalen...

Groetjes,
Carola

Back