We hebben 'em !!!

Off you go!! .. heerlijk, proficiat!  :up: fotoalbums opruimen/ordenen is idd het meest tijdrovende klusje dat ik ken.. jeeeeetje, DAT HAAR en goh, daar pas ik nu ECHT niet meer in  :grin:

good luck1

Haha, ja leuk. Ik heb het weekend de foto albums gedaan.
Ik kwam ook nog de eerste liefdesbrief van Rob tegen  :grin:

En de baby foto's van de kids, erg leuk om alles weer ff te zien.

Goed dat de verkoop van jullie woning nu helemaal rond is.
Weer een stukje zekerheid.

Groetjes,
Jolanda

Goed nieuws over het huis  :up:.  Succes met het verder opruimen en inpakken, ik weet dat als ik zover ben dat het ook lang zal duren!

Groetjes,
Susan

:up: Goed nieuws dat het huis is verkocht. Is toch altijd weer een fijn idee!!! En ja sommige zaken opruimen gaan sneller dan andere zaken. T heeft ook wel weer wat! Succes met alles :up:

Het is weer tijd voor een kleine update: we hebben een voorlopige vertrekdatum! Op 21 juni 2007 gaat het dan echt gebeuren, we vertrekken naar Brisbane! We komen dan op 22 juni rond 22.30 uur lokale tijd aan.

We boeken onze tickets via IOM, www.iom.int  (International Organization for Migration), zodat we flink wat bagage mee kunnen nemen. Dan hebben we straks in OZ in ieder geval onze duikspullen ;)

Groetjes,
Carola

[quote author=CarolaH link=topic=6669.msg86171#msg86171 date=1175579648]
We boeken onze tickets via IOM, www.iom.int  (International Organization for Migration), zodat we flink wat bagage mee kunnen nemen. Dan hebben we straks in OZ in ieder geval onze duikspullen ;)

Groetjes,
Carola

[/quote]

Het zal wel aan mij liggen maar kan op die site niets ontdekken over tickets.
Kun je me een kleine hint geven?

Mariette

[quote author=kallie link=topic=6669.msg86180#msg86180 date=1175585677]

Het zal wel aan mij liggen maar kan op die site niets ontdekken over tickets.
Kun je me een kleine hint geven?

Mariette
[/quote]

Ik ook niet  :|

In de grant letter van DIAC staat op bijna de laatste pagina het emailadres vermeld hoe je contact op kunt nemen. Op de website heb ik in der tijd ook niets kunnen vinden.

Sascha

Ok thanks, nou maar weer wachten op die grant letter.
Kan nu toch echt ieder moment komen.

Mariette

Heb het nog even nagezocht in de Grant Letter:

<snip>
Travel to Australia
Having been granted visas to enter Australia as migrants, the visa holders must make their own
travel arrangements and pay their own airfares. However, visa holders may be eligible for a special
reduced one-way economy fare, as well as a more generous baggage allowance.
These concessions, which may be available to prospective migrants through the International
Organization for Migration (IOM), are the result of negotiations with a large number of
international carriers on designated routes.
To receive more information on IOM concessional fares, baggage allowance and eligibility criteria,
please do not hesitate to contact IOM at –
E-mail: IOMAustralia@iom.int
Website: www.iom.int
Facsimile: +61-2-6257 3743
</snip>

Ik heb ze een paar maanden geleden gemaild, maar toen zeiden ze dat ze mij op geen enkele manier konden helpen met tickets... 

[quote author=*Anneke* link=topic=6669.msg86234#msg86234 date=1175614509]
Ik heb ze een paar maanden geleden gemaild, maar toen zeiden ze dat ze mij op geen enkele manier konden helpen met tickets... 
[/quote]

Wat vreemd, bij ons was het geen probleem. Ik zou het gewoon nog eens proberen. We kregen wel te horen dat het alleen voor emigranten met een skilled migration visa of andere permanente visa is bedoeld. Verder moesten wij het aantal passagiers, de vertrek en aankomstplaats en de preferred month doorgeven.

Probeer het nog eens zou ik zeggen.

Groetjes,
Carola

Hi Carola,

Als ik vragen mag, wat waren jullie kwijt voor die tickets?
Of heb ik iets gemist nu?

Mariette

Het is weer tijd voor een update. Na weken van onzekerheid over de tickets, omdat de prijs toch hoger was dan in eerste instantie was gezegd hebben we sinds gisteren de tickets in ons bezit. In totaal (incl. taxes en andere ongein) zijn we nu €1500,- kwijt voor 2 enkeltjes en mogen we 40kg per persoon meenemen, excl. handbagage. We vliegen met Qantas, is ons tot nu toe altijd prima bevallen.

We vertrekken nu dus echt op 21 juni, al over 3 weken!

Nog meer goed nieuws: Sascha heeft gisteren een telefonisch sollicitatiegesprek gehad en vandaag kreeg hij al een mail waarin staat dat ze hem een aanbieding willen doen!!
Ik heb zelf ook een aantal keer gereageerd op een vacature op internet maar nog geen enkele reactie gehad. Zodra we daar zijn, ga ik wel gewoon langs recruitment agencies. Zal vast wel goedkomen  :up:

Verder hadden we het idee om in Redcliffe te gaan wonen, maar dat is wellicht toch niet zo handig als we in Brisbane gaan werken. We zijn nu dus aan het kijken voor leuke wijken, wel aan de kust, in Brisbane. Tips zijn welkom!

Groetjes,
Sascha en Carola

Wat heerlijk!! tickets op zak, baan in the pocket.
Wat een goeie manier om weg te gaan!!!

Veel plezier de komende maand... het zal wel spannend blijven, al dat afscheid nemen.

aukje

Klikt goed allemaal  :up:

Veel succes met banen vinden en geniet van de laatste weken hier.

Groetjes,
Susan

Back