We hebben hem!

Hallo Marie en Dan

Weten jullie al wanneer je naar Perth gaat en waar jullie dan gaan wonen?

Magda
 
Hallo Magda

Wij hebben hem ook!!!!!!!! Deze morgen berichtje ontvangen..... Spannend hé.
Juist ook familie op de hoogte gebracht. Zij waren gespannen met ons al 3 maanden aan het afwachten.
Pfff, zie wel hééél erg op tegen het afscheid.
Groetjes
 
Hoi Magda,

Als alles goed gaat zitten we in december in het vliegtuig.
Zou ideaal zijn ivm de zomervakantie, dan kunnen de kids eerst even wennen en dan hop naar school.
Het liefst zouden we ergens in Kalamunda terecht komen. Maarja, die huizenprijzen....
We houden de boel goed in de gaten.
Waar wil je zelf gaan wonen?

groet, Marie :sunny:
 
Hi Marie,

Voor Jan zijn werk moeten we in de buurt van Perth gaan wonen. Het bedrijf is gevestigd in Osborn Park.
Ik heb wat op Real Estate gekeken naar huurwoningen en Subiaco, Doublevieuw, Innaloo lijken mij wel leuke suburbs.  We kopen geen huis omdat Jan door heel Australie moet werken, we hebben geen idee hoelang we in Perth blijven, kan een maand zijn maar net zo goed een jaar, we wachten maar af. We wisten dit vooruit en hebben hier geen problemen mee. We hoeven geen rekening te houden met kinderen, het zal alleen wel moeilijk zijn om vriendschappen op te bouwen. Leuk dat je nog even een berichtje schreef, wil je me op de hoogte houden van jullie vorderingen?

Groet Magda
 
Hoi Magda

Leuk zeg dat je overal door Australie kan geplaatst worden, er zijn zoveel mooie gebieden en zo zie nog eens iets.
Ik dacht misschien heb je hier iets aan, want de meeste real estate verhuren woningen voor half jaar of langer bij deze heb je ook woningen voor 6 weken of 3 maanden www.leasingelite.com.au . Al zou ik persoonlijk nooit in Nederland al iets vast leggen want vaak ziet het er op internet mooier uit.

Succes :up:
 
Back
Top