Website voor XPdite-leden

Status
Not open for further replies.
Er komen steeds meer aanmeldingen binnen voor een gratis account via www.ozzone.net
Dat is goed nieuws, ook voor het thuisfront van de actieve leden. Het liefst zou ik hebben dat iederen zo'n account wou hebben, maar het account van OZzone.net kent een klein probleem en ik dacht dat het niet opgelost kon worden, maar waarschijnlijk heb ik de oplossing reeds. Het is echter geen garantie voor degene die reeds een e-mail van me hebben gekregen, ik doe mijn best om het zo te laten zoals het nu is. Meer detail volgen later of heel snel.
 
Het wordt hard werken de komende tijd, maar het OZzone kan weer worden opgebouwd en de accounts kunnen weer normaal worden gemaakt. Nog heel even en alle aanvragen zijn behandelt.

Zo blij, we hebben weer internet.
 
Vooral geen stress? Je moest eens weten wat er ondertussen allemaal gebeurt is en wat ik nog allemaal moet doen.  :-o
 
Dat bedoel ik.
Wij hebben tijd zat!
Wat jullie je allemaal op de hals hebben gehaald weet ik niet, maar ben wel benieuwd om het te horen :-D
 
Ok, het is bijna zover; ik ben nu bezig met OZzone opnieuw te installeren en zodra dat getest en klaar is zal ik alle gevraagde accounts erop zetten.
 
De aangevraagde accounts zijn aangemaakt. Voor zover ik weet ben ik niemand vergeten. Als ik je toch vergeten ben, laat het me dan even weten.
 
Deze service werd door Jeroen geleverd. Helaas heeft Jeroen onlangs aangegeven niet meer de tijd vrij te kunnen maken om de websites voor XPdite leden te verzorgen. Ik zal een andere regeling proberen te treffen en zodra ik meer weet laat ik het weten.

Langs deze weg wil ik Jeroen graag bedanken voor de tijd en energie die hij in dit project heeft gestoken. :up:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top