Dat cheques worden geaccepteerd lijkt me heel reeel en het is ook een goeie zaak lijkt mij. Toen ik hier een computer kocht was ik blij
dat ze nog standaard een 1,44 mb floppy drive standaard erin deden. Je weet immers maar nooit wanneer je eens een keer zo'n diskette krijgt of wanneer je bijvoorbeeld door wat voor een ernstig probleem dan ook je drive kan gebruiken om de computer op te starten en dan je harddisk kan formatteren.
Wat dat betreft was ik ook heel blij dat er een volledige versie van Windows XP bij zat. Niet die zogenaamde Recovery CD's waar je in Nederland mee wordt doodgegooit.
Daar claimen ze zo iets van: "Diskettestation? Waar heb je dat nou voor nodig."
"Volledige versie XP? Ahum, waarom geen recovery CD?" Je zegt formatteren.... Roepen zij terug: "Dat hoeft tegenwoordig niet meer"
Ja Vast. Dan breng je hem zeker "gewoon" even terug naar de winkel en krijg je even een rekening van 200 euro voor iets wat je zelf ook wel kon doen?
Wat dat betreft denk ik soms wel, ik ben blij dat Australie op sommige gebieden "Achter loopt"
Terug on topic, ja, ik denk dat je in Australie best zonder cheques kan. Maar het feit dat het nog steeds kan is lijkt mij mooi meegenomen. Ook al zal ik er zelf geen gebruik van maken