werk voor tegelzetters?

Het gaat er volgens mij alleen maar om dat ze alleen geïnteresseerd in je zijn als je al hier woont. Het gebeurt namelijk nog al eens dat men buitenlanders die een visum hebben aannemen en dat die mensen dan uiteindelijk de stap toch niet durven te nemen, om wat voor reden of omstandigheid dan ook.....En dan kost het weer tijd en geld om de sollicitatieprocedure weer opnieuw op te starten.
 
Ja, dat denk ik ook. Ze willen gewoon zeker zijn dat ze de werknemers meteen in dienst kunnen nemen. Een kennis van me is tegelzetter in Mandurah en die komen om in het werk. Er wordt ook zoveel nieuwbouw gezet dat tegelzetters altijd wel nodig zijn (alle bouwvakkers wel).
 
Een Blue card in QLD (Green card in NSW) is hetzelfze als VCA in Nederland.
Zonder Blue card mag je geen building sites betreden.
De kaart is makkelijk in een middagje te behalen.
Zelfs al online dacht ik.


mark :cool:
 
[quote author=jolanda b link=topic=8734.msg124923#msg124923 date=1220853462]

Een Blue card in QLD (Green card in NSW) is hetzelfze als VCA in Nederland.
Zonder Blue card mag je geen building sites betreden.
De kaart is makkelijk in een middagje te behalen.
Zelfs al online dacht ik.


mark :cool:
[/quote]

Ho, Ho, Ho.
De Blue card in QLD is wel even iets heeeeeeel anders als VCA.
Kijk hier maar even; Blue Card.

Bart
 
Je hebt voor tegelzetter echt geen geen kaart nodig om met kinderen te werken hoor  :grin:

http://www.ownerbuilding.com.au/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=2&pid=8

General site safety induction card

Mark  :cool:
 
[quote author=jolanda b link=topic=8734.msg124930#msg124930 date=1220858893]
Je hebt voor tegelzetter echt geen geen kaart nodig om met kinderen te werken hoor  :grin:

http://www.ownerbuilding.com.au/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=2&pid=8

General site safety induction card

Mark  :cool:
[/quote]
Inderdaad :?
Dat pakken ze daar dan wel lekker slim aan, 2 soorten Blue cards.
Maar ik kan me wel voorstellen, dat als je op een school moet tegelzetten, je wel 2 Blue cards nodig hebt :p

Bart
 
Ha fijn dat jullie dit subject weer tot leven is gekomen. :up:

Door Bart heb ik de link van "blue card" bekeken, maar daar snapte ik al niks van omdat het i.d.d ging over werken met kinderen....

Maar ok, je kunt de "bouw"blue kaart dus makkelijk krijgen?
Weten jullie ook of je als tegelzetter weer naar school moet voor je mag werken, zoals jij Mark? Of geldt dat alleen voor electriciens omdat het netwerk wat anders is als in NL? Tegels zullen in Aus wel hetzelfde zijn  :wink:
 
Back
Top