Werken als Engineer in Oz.

Ja, jullie hebben helemaal gelijk. Ik heb na mijn afstuderen eerst bij een ingenieursbureau gewerkt die mij detacheerde bij ASML, en daarna heb ik bij de grootste detacheerder van NL (die met die scheepsnaam ja) gewerkt waar ik o.a. een project bij Opel in Spanje aan overgehouden heb. (over goede ervaringen gesproken) Maar uiteindelijk heb ik toch voor kwaliteit gekozen en mezelf door Dräger laten strikken, mede door het feit dat er geen leuke projecten meer waren.

Dit kan ik uiteraard ook in Oz doen, alvast om te beginnen. Zo gauw Ieaust uit de waardebepaling van mijn diploma is, ga ik recruiters benaderen.

Kan ik ook nog effe op de bruiloft van Marina verschijnen :up:

Bart
 
ja doen he!!! wordt gezellig hoor Bart!!!
Lijkt me leuk om een "nederlandse geleding" te hebben, want mijn vrienden van hier en familie zullen er niet bij zijn.....
Groetjes,
marina
 
@bart:

hoe ga je dat doen dan, want je moet ook nog je visum aanvragen....? Of ga je eerder op een toeristenvisum al naar australie....of hoop je op een sponsorship.....?

Gr. Sab
 
[quote author=Sabien link=topic=2693.msg32265#msg32265 date=1129756635]
@bart:

hoe ga je dat doen dan, want je moet ook nog je visum aanvragen....? Of ga je eerder op een toeristenvisum al naar australie....of hoop je op een sponsorship.....?

Gr. Sab
[/quote]

Ik begrijp je vraag niet helemaal Sabien. Ik kan al potentiele werkgevers vanuit NL benaderen, maar dat hoeft natuurlijk niet. Ik heb waarschijnlijk genoeg gespaard om het ff uit te zingen in Oz, dus ik kan op mijn gemak zoeken. Voor het visum heb ik het niet nodig, want ik ga voor STNI. Ik hoop niet op een sponsorship, en ga waarschijnlijk ook niet eerder kijken.

Of doelde je op de bruiloft van Marina?

Bart
 
Back
Top