Werkervaring

Move123

Active Member
Hoi,

Ik had even een vraagje. Ik ben momenteel bezig met afstuderen voor docente Engels. Op dit beroep zou ik ook gaan emigreren. Nou werk ik inmiddels al 3 jaar als docente en zou ik dus 5 punten krijgen voor werkervaring (als het goed is), maar nu heb ik ergens gelezen dat je werkervaring pas telt na het behalen van je diploma. Klopt dat? Is wel jammer, want dan moet ik of de Ielts fantastisch doen (wat geen probleem zou moeten zijn met mijn opleiding, maar toch) of een sponsorship moeten hebben.

Ik ben benieuwd of iemand hier iets vanaf weet:) alvast bedankt!
 
Volgens mij klopt dat wel ja. Maar voor de zekerheid zou ik dit navragen bij de organisatie die je werkervaring moet assessen.
8 op IELTS is te doen! Zeker voor iemand die docent Engels is toch ;). Ook een heel stuk goedkoper dan je werkervaring laten assessen.
 
Voer de druk maar op @Gwen :D
@Move123 volgens mij was het destijds idd werkervaring na je afstuderen. Maar of je daar op een of andere manier toh nog iets kee kan, geen idee.
 
@Katjavdl Nee inderdaad he!? Ik vind het ook een beetje gek, want werkervaring is werkervaring toch? Als je je laat omscholen voor een visum moet je er dus minimaal 3 jaar bijtellen om ervaring op te doen. Maar goed, waar een wil is is een weg, dus als we willen komen we er wel
 
Probeer vooral niet de logica achter zaken te zoeken. Kost je veel tijd en kopzorgen en ongeacht of jij het logisch vindt of niet, jij kan er niks aan veranderen :)

Succes!
 
Helemaal waar @FOL en wat ik bedoelde was natuurlijk dat ze het je altijd proberen moeilijk te maken, just because they can.
En als iedereen afgestudeerd en wel hierheen zou kunnen komen zomaar, tja dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je moet wel wat te brengen hebben, dus ervaring is een vereiste. Heel logisch vind ik zelf.
 
Helemaal waar @FOL en wat ik bedoelde was natuurlijk dat ze het je altijd proberen moeilijk te maken, just because they can.
En als iedereen afgestudeerd en wel hierheen zou kunnen komen zomaar, tja dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je moet wel wat te brengen hebben, dus ervaring is een vereiste. Heel logisch vind ik zelf.
Oh daar ben ik het zeker mee eens! Het zou alleen zo fijn zijn als ze ook echt de werkervaring die ik heb zouden tellen. 3 jaar als docent is werkervaring, diploma of niet;)

Maar je hebt gelijk @FOL het is zonde je tijd te besteden aan zulke zaken. Nu maar hopen op een 8 op de IELTS;)
 
Back
Top