WHV

YhTaM

New Member
Hallo,ik heb een vraagje IVM je WHV kga de 25e juli naar Australie voor 1a2 jaar.Mijn vraag is mijn visum is in orde maar moet ik nog iets speciaals doen kheb gelezen gehad dat je ook moet kunnen aantonen dat je genoeg geld op je bank rekening hebt.En zijn er nog dingen waar ik op moet letten of bij moet hebben?

Grtz
 
Je gaat dadelijk een lange periode weg. Als ik jou was zou ik me goed (lees:beter dan nu) voorbereiden. In Australie wordt ook niet alles in je schoot geworpen. Begin eens met lezen onder het kopje WHV op immi.gov.au.

Je mag altijd vragen stellen, maar nu heb je (volgens mij) zelf weinig moeite gedaan.

Edit: heb het voor de zekerheid opgezocht. Dat kostte me welgeteld 4 minuten zoeken. Op de site van het DIAC staan alle eisen helder onder elkaar uitgewerkt. Ideaal dus.
 
En kijk vooral ook naar de dingen die je in Nederland nog moet regelen (bijv. mensen machtigen voor bankzaken etc.).

Ik weet niet of er een reden voor is (misschien is Nederlands niet je moedertaal), maar jouw berichtjes lezen heel moeilijk. No offense, ik maak zelf ook wel een foutje (of twee..), maar ik moet jouw zinnen soms echt 2x lezen om te begrijpen wat er nu staat.
 
Back
Top