Wie gaat er als eerste?

zo nog 13 dagen voordat we gaan.
Eergisteren kwam onze container, twee dagen druk bezig geweest met inpakken, schoonmaken en opruimen.
en ja het resultaat mag er wezen, de container staat mooi strak ingepakt en moet zeggen we hebben meer spullen dan dat ik had verwacht.
Verder zijn we nmaar de sligro geweest en hebben voor 150 euro aan drop en senseo gekocht :D (kan ik ff vooruit)
hier in de woning staat onze`bankstel, een kleine tv, luchtbed en een oude magnetron. Verder hebben we niks meer. ja de laptop, gelukkig want twee weken zonder computer wordt mij wel zwaar.
In de container hebben we van die vocht vreters in gedaan omdat toen we hem net kregen wad hij nog vochtig, omdat ze hem hadden ontsmetNu moeten we het feest nog voorbereiden. Verder heb ik het nog erg druk met verplichtingen. Langs mijn beide omas mijn vader moet nog wat geregeld hebben met zijn laptop dus moet mijn vriend daar nog heen.
Vanavond ga ik voor de laatste keer met mijn vriendin stappen. We moeten nog langs 2 vrienden om te eten...
Dat vind ik wel vermoeiend, je bent zelf heel druk, en dan zitten ook nog mensen aan je te trekken van we moeten nog wat afspreken voordat je weggaat. Dus ik ben echt aan het plannen en de laatste 2 weken.
Maar het is allemaal supper spannend en heb er echt mega veel zin in.
En gelukkig hebben we voor onze hond een goed huisje gevonden(op de boederij) Nou dit was het weer

groetjes
 
Oke, dus dan ga ik binnenkort toch echt ff naar een of andere ANWB winkel om zo'n papiertje te halen...
Hey Simone, misschien komen we elkaar wel een keertje tegen in Perth... Je weet maar nooit... Zou wel lache zijn.. Zijn er meer mensen uit Perth of die er naar toe gaan???
 
Anne Marie said:
Oke, dus dan ga ik binnenkort toch echt ff naar een of andere ANWB winkel om zo'n papiertje te halen...
Hey Simone, misschien komen we elkaar wel een keertje tegen in Perth... Je weet maar nooit... Zou wel lache zijn.. Zijn er meer mensen uit Perth of die er naar toe gaan???

Ja, leuk!
Sander gaat ook! Hij heeft een Aussie vriendin uit Perth. Ze wonen nu nog even bij zijn ouders in NL. Volgens mijn vragen ze een fiance visum aan. Of toch de facto. In ieder geval een partner visum.

We houden contact! ;) :D
 
heidi said:
Verder zijn we nmaar de sligro geweest en hebben voor 150 euro aan drop en senseo gekocht :D (kan ik ff vooruit)

In de container hebben we van die vocht vreters in gedaan omdat toen we hem net kregen wad hij nog vochtig, groetjes

Heb je de drop en senseo in de container gedaan (en op de paklijst gezet)? Ik kan me voorstellen dat je daar een boel ellende van gaat krijgen.

Heel verstandig van de vochtvreters. Het kan best gaan stinken als je spullen een paar weken nat zijn.
 
tuurlijk hebben we dat niet op de paklijst gezet.
Als het goed is zijn onze spullentjes op de zee.
A.s zaterdag hebben we ons afscheidsfeest en woensdag over een week gaan we eindelijk. We hebben al een paar huizen uitgezocht, die we gaan bezichtigen. dus ben benieuwt waar we gaan wonen maar dat laat ik jullie uitgebreid weten

groetjes
 
Simone said:
Ja, leuk!
Sander gaat ook! Hij heeft een Aussie vriendin uit Perth. Ze wonen nu nog even bij zijn ouders in NL. Volgens mijn vragen ze een fiance visum aan. Of toch de facto. In ieder geval een partner visum.

We houden contact! ;) :D

Yep, wij gaan ook naar Perth. En we zijn verloofd, maar gaan voor een 'de facto' visum. We wonen namelijk al meer dan 2 jaar samen.

Er gaan toch nog aardig wat mensen naar Perth, leuk!
 
9 juli komt nu steeds dichterbij... En daarbij ook de zenuwen... Alle dingen die ik nog moet regelen... Nu eerst over een week nog de laatste tentamens.. Nou hopen dat ik die zal halen, anders moet ik ook nog een keer de herkansingen doen. Maar in ieder geval het aftellen is begonnen :) (oke het kan nog niet op 2 handen, maar toch....)

Anne Marie
 
Anne Marie said:
9 juli komt nu steeds dichterbij... En daarbij ook de zenuwen... Alle dingen die ik nog moet regelen... Nu eerst over een week nog de laatste tentamens.. Nou hopen dat ik die zal halen, anders moet ik ook nog een keer de herkansingen doen. Maar in ieder geval het aftellen is begonnen :) (oke het kan nog niet op 2 handen, maar toch....)

Anne Marie
Ja, ik heb hetzelfde. Maar NOG niet zenuwwachtig.

Wij gaan de 14e July.

Moet nog afstuderen...
Verslagen 18e inleveren, presentatie voor bedrijf de 23e(heel MT, minstens 10 mensen..), dan eindgesprek op de 25e, 9 uur 's ochtends!!!

5 weken.........!!!!!!!!!!
 
Ik hoop dat ik morgen (7 juni) meer hoor, wanneer ik kan vertrekken richting Melbourne. Ik neem aan dat ik over een maandje of twee/drie richting het zuiden kan
 
Dan maar hopen dat ze die drop niet tegen komen, want dat wordt vernietigd. Ik heb ergens gelezen dat er wel winkels zijn waar drop te krijgen is, hier op XPdite, maar waar?
 
"Amulya said:
Dan maar hopen dat ze die drop niet tegen komen"]

Het kan gewoon mee hoor, als het gesealed is, en je het declared.

Ja, drop is te verkrijgen, meerdere plekken.
Ja, volgens mij zei iemand in Brisbane in die mall in het centrum??
 
Simone said:
Ja, drop is te verkrijgen, meerdere plekken.
Ja, volgens mij zei iemand in Brisbane in die mall in het centrum??

dat dacht ik ook, maar waar? Ach je went er wel aan hoor, en er zijn weer dingen in Australlie die je hier weer niet kunt krijgen.
Ons is verteld dat we absoluut niks aan etenswaren mogen meenemen ook al is het gesealed.
 
Back
Top