Simone
XPdite Hero
"Hans de Visser said:Helaas begrijpen ze dat dus niet. Ik heb zo"]
Ahh, ok! Dankje, weten we dat ook weer!
"Hans de Visser said:Helaas begrijpen ze dat dus niet. Ik heb zo"]
Ahh, ok! Dankje, weten we dat ook weer!
Anne Marie said:Oke, dus dan ga ik binnenkort toch echt ff naar een of andere ANWB winkel om zo'n papiertje te halen...
Hey Simone, misschien komen we elkaar wel een keertje tegen in Perth... Je weet maar nooit... Zou wel lache zijn.. Zijn er meer mensen uit Perth of die er naar toe gaan???
heidi said:Verder zijn we nmaar de sligro geweest en hebben voor 150 euro aan drop en senseo gekocht (kan ik ff vooruit)
In de container hebben we van die vocht vreters in gedaan omdat toen we hem net kregen wad hij nog vochtig, groetjes
Simone said:Ja, leuk!
Sander gaat ook! Hij heeft een Aussie vriendin uit Perth. Ze wonen nu nog even bij zijn ouders in NL. Volgens mijn vragen ze een fiance visum aan. Of toch de facto. In ieder geval een partner visum.
We houden contact!
Ja, ik heb hetzelfde. Maar NOG niet zenuwwachtig.Anne Marie said:9 juli komt nu steeds dichterbij... En daarbij ook de zenuwen... Alle dingen die ik nog moet regelen... Nu eerst over een week nog de laatste tentamens.. Nou hopen dat ik die zal halen, anders moet ik ook nog een keer de herkansingen doen. Maar in ieder geval het aftellen is begonnen (oke het kan nog niet op 2 handen, maar toch....)
Anne Marie
"Amulya said:Dan maar hopen dat ze die drop niet tegen komen"]
Het kan gewoon mee hoor, als het gesealed is, en je het declared.
Ja, drop is te verkrijgen, meerdere plekken.
Ja, volgens mij zei iemand in Brisbane in die mall in het centrum??
Simone said:Ja, drop is te verkrijgen, meerdere plekken.
Ja, volgens mij zei iemand in Brisbane in die mall in het centrum??