Email adres voor mij ook goed, als er maar een mogelijkheid is om je vragen beantwoord te krijgen. Of.... beter nog, een website die geen tegenstrijdige informatie verschaft. Toch vind ik dat voor de $2000 die de aanvraag gekost heeft er wel een telefoongesprekje af kan. Wat mij betreft onnodig een migratie agent te betalen voor de enkele vraag die ik had. Heeft me heel wat duiten bespaart en had me heel wat minder telefoontjes gekost als ik 1x met een consultant gesproken had.
Hawk, mag ik je als nieuwe manager van DIMIA vragen hoe je het hele email verkeer oplost? Is 1 persoon voldoende en worden de vragen er minder van? Wat doe je als de vraag niet helemaal duidelijk is, schrijf je dan een vraag over de vraag? En dan... als die vraag over de vraag vaag is, schrijft de vrager dan een vraag over de vraag over z'n vraag?
Succes met je verhuizing en welkom in Melbourne.
Hawk, mag ik je als nieuwe manager van DIMIA vragen hoe je het hele email verkeer oplost? Is 1 persoon voldoende en worden de vragen er minder van? Wat doe je als de vraag niet helemaal duidelijk is, schrijf je dan een vraag over de vraag? En dan... als die vraag over de vraag vaag is, schrijft de vrager dan een vraag over de vraag over z'n vraag?
Succes met je verhuizing en welkom in Melbourne.