Wie haakt af?

Nee dat klopt, het is geen afhaken, maar het
is wel fijn dat Cajendra haar ervaringen toch
wil delen met ons.

greetz Miran  :smile:
 
Dat denk ik ook en ik denk dat, ondanks het verschil, dat haar verhaal het beste binnen dit topic past (als je het een beetje ruim bekijkt).
 
Persoonlijk ben ik ook van mening dat Cajendra haar verhaal binnen dit topic past. Het hele emigratie verhaal is één groot avontuur en niemand kan precies vertellen hoe jouw avontuur/ervaring uitpakt. Pakt het niet goed uit dan haak je af en ga je terug naar Nederland. verder niets aan de hand, je hebt het iig geprobeerd en het was gewoon niet wat je er van verwacht had. Zit je later als oude man of vrouw in je stoel kun je iig zeggen dat je ervoor gegaan bent, en dat is iets wat niemand je kan tegen spreken of afpakken.

Cheers Sander :cool:
 
Zo denken wij er ook over ja, het is misschien niet afhaken voordat we er zijn, maar meer halverwegen.. En het maakt een mooi verhaal voor de klein kinderen :) wij hebben in ieder geval bij een wereldmonument gewoont  :grin: hihi..
 
[quote author=Cajendra link=topic=6128.msg78121#msg78121 date=1167912507]
Zo denken wij er ook over ja, het is misschien niet afhaken voordat we er zijn, maar meer halverwegen.. En het maakt een mooi verhaal voor de klein kinderen :) wij hebben in ieder geval bij een wereldmonument gewoont  :grin: hihi..
[/quote]Zo is het maar net  :up:
 
[quote author=ak link=topic=6128.msg77489#msg77489 date=1166917950]
Hoi allemaal,
Ik volgde dit draadje met veel interesse, en hoop dat het 'gedoe hiervoor' niet het einde ervan betekent!

Ik ben sinds maart 2005 in Australië en vind het hier geweldig. Ik heb soms wel heimwee naar familie en vrienden, maar dat gaat met ups en downs en ik was er op voorbereid. Wat ik tot nu toe het moeilijkste vond is de 'vakantie' naar Nederland. Iedereen wil je zien en omdat je geen eigen plek meer hebt waren wij geneigd om iedereen op te zoeken. Ik was helemaal gesloopt toen we hier weer terug waren! Dat doe ik dus nooit meer zo. Ik vraag me af hoe anderen dat doen als ze voor 'vakantie' naar NL gaan.
Tot slot: iedereen fijne feestagen en een geweldig 2007!
Ak  :up:


[/quote]

Dit is off topic maar ven een reactie over op vakantie gaan naar Nederland. Ik woon in een ander Europees land, dus dichterbij, maar het "zoveel mogelijk familie in een week proppen"  :? dat ken ik dus ook als ik naar Nederland ging.
Onze oplossing is nou half/half, bijvoorbeeld een midweek of een week een vakantiehuisje huren vanuit waar we toerist spelen (kinderdijk, dierentuin, efteling etc :wink:), en daarvoor of daarna bekenden zien.

De laatste keer zijn we een week geweest en hebben toen op 1 dag 2 bezoeken gedaan, en op 2 andere dagen 1 bezoek per dag, zodat we ook "vrije dagen" overhielden. Deze formule bevalt ons het beste, je kan af en toe een rustdag inlassen en toch ook mensen zien.  Het is maar een tip.

terug on topic:
Heimwee gaat nooit helemaal over, maar ik zou moeilijk aan het leven in NL kunnen wennen. Daarom ga ik ook niet terug. Maar teruggangers zijn in mijn ogen zeker geen afhakers. Je hebt het geprobeerd, en meestal zijn de herinneringen achteraf ook gedeeltelijk positief  :p
 
Back
Top